تاریخ انتشار: 1398/01/16 17:21
کد خبر: 104550

چمن نامطلوب ورزشگاه و عکس یادگاری توپ جمع‌کن‌ها با کاپیتان پارس جنوبی

بلیت فروشی دیدار پارس جنوبی جم و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز شد.

بلیت این دیدار با قیمت ۵ هزار تومان فروخته و درب های ورزشگاه نیز همزمان با بلیت فروشی به روی هواداران باز  شد.

* روز گذشته یکی از رسانه های جم در خبری هشدار داده که آب ورزشگاه تختی جم غیر بهداشتی است و سلامتی هواداران را به خطر می اندازد. مسئولان هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده اند و همین موضوع نگرانی هواداران را به همراه داشت و در راه ورود به استادیوم درباره این موضوع صحبت می کردند.

*مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی روز گذشته در نشست خبری قبل از این دیدار از وضعیت مالی و مشکلات باشگاه و همچنین نا مساعد بودن چمن ورزشگاه تختی جم به شدت انتقاد و گلایه داشت و گفت که در اخر فصل از پارس جنوبی جدا می شود. هواداران جمی نگران وضعیت تیم خود هستند و در راه استادیوم با شعارهایی از مسئولین استان بوشهر خواستند که از پارس جنوبی حمایت کنند تا مشکلات رفع شود.

* ورزشگاه تختی جم امروز نیز چمن آن نا مطلوب است. این در حالی است که رئیس هیات فوتبال جم و عضو هیات مدیره باشگاه پارس جنوبی قول داده بود که بعد از پایان تعطیلات نوروزی وضعیت چمن ورزشگاه بهبود می یابد اما این وعده محقق نشد!

*برخی کودکان و توپ جمع کن های ورزشگاه با رحمان احمدی کاپیتان پارس جنوبی عکس سلفی گرفتند.

* خیابان های اطراف ورزشگاه تختی جم با ترافیک روانی همراه است و جمعیت زیادی نیز در خیابان های اطراف دیده نمی شود. پارس جنوبی از 5 بازی گذشته خود فقط یک امتیاز کسب کرده و به نظر می رسد به همین خاطر استقبال هواداران از این مسابقه اندک بوده است.

* بهرام رضاییان مدیرعامل پارس جنوبی در اردوی قبل از مسابقه تیمش حضور دارد و با برخی بازیکنان گفت‌وگو کرد.

*هلال احمر شهرستان جم در کنار گیت ورودی ورزشگاه صندوق هایی برای جمع آوری کمک به سیل زدگان استان های لرستان و خوزستان ایجاد کرده است.

*اینترنت ورزشگاه قطع است و خاک فراوانی نیز روی صندلی های جایگاه خبرنگاران وجود دارد که اهالی رسانه حاضر به نشستن در این جایگاه نشده اند.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه تختی شهر جم آغاز می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279pxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پارس جنوبی - استقلال خوزستان؛ آخرین تلاش های آبی های جنوبی برای بقا