تاریخ انتشار: 1398/01/16 10:57
کد خبر: 104596

امامعلی: پرسپولیس و تراکتور شانس های قهرمانی هستند

پیکان در روزی که برای برد در یک بازی خانگی به میدان آمده بود با دو گل مغلوب صدرنشین رقابت ها شد تا در پایان هفته بیست و چهارم رتبه ای بهتر از یازدهم نصیبش نشود.
امامعلی: پرسپولیس و تراکتور شانس های قهرمانی هستند

پیکان در بازی دیروز برابر پرسپولیس می توانست با هدف کسب یک مساوی و با یک بازی بسته کار را برای حریفش سخت کند اما این تیم با هدف کسب برد و سه امتیاز پا به زمین گذاشت و بازی باز پیکانی ها باعث شد که پرسپولیس که اینروزها در اوج است با دو گل به پیروزی برسد. فرازامامعلی مهاجم تیم پیکان که در بازی های اخیر بیشتر در پست وینگر بازی می کند یکی از بازیکنان پرتلاش تیمش در این بازی بود. او در باره بازی گفت:« بازی سختی بود. ما متاسفانه در واقع تماشاگری نداریم و در این بازی هم میهمان بودیم.» او افزود:« ما با بهترین پرسپولیس این فصل بازی کردیم ، آن ها دربی را برده بودند و روحیه شان خوب بود اما ما هم خدایی بد بازی نکردیم و روی غفلت گل خوردیم.»

 

مهاجم پیکان ادامه داد:« تنها می توانم بگویم شرمنده کادرفنی و آقای فرکی شدیم. من خودم آخر بازی خجالت می کشیدم وارد رختکن شوم چون نتیجه بدی گرفته بودیم. کادرفنی هرکاری لازم بود برای تیم کرده اند و از نظر فنی و اخلاقی واقعا زحمت کشیدند، باشگاه هم به تعهداتش عمل کرده است. ما باید دست به دست هم بدهیم و در بازی های آینده با نتایج خوبی که می گیریم جبران کنیم.» 

 

امامعلی درباره بازی هم گفت:« ما واقعا بد بازی نکردیم و توپ روی دروازه پرسپولیس ریختیم. در بعضی صحنه ها با 8 -9 بازیکن حمله کردیم و دنبال برد بودیم. ما اصلا دنبال تساوی نبودیم والا بسته بازی می کردیم اما ما آمده بودیم بازی را ببریم. در نیمه اول هم دو موقعیت خوب داشتیم که اگر گل می شد جریان بازی هم تغییر می کرد.»

 

او درباره جدالش با مهدی شیری همبازی قدیمی اش در پیکان هم گفت:« من در بازی دیروز وینگر بازی کردم و بیشتر بازیکن مقابلم مهدی شیری بود. من و مهدی رفقای قدیمی هستیم ، مهدی بازیکن خیلی خوبی است و به نظرم اگر در پرسپولیس بیشتر جابیفتد بازی های بهتری هم از او خواهیم دید.» مهاجم پیکان ادامه داد:« البته رفاقت باعث نشد که ما جدی بازی نکنیم. من خودم در زمین هیچ رفیقی را نمی شناسم و با تمام وجود بازی می کنم.»

 

فرازامامعلی با اشاره به بازی های آینده گفت:« ما بازی های سختی پیش رو داریم. هفته بعد با سایپا بازی می کنیم اما باید تمام تلاشمان را برای برد بکنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی داشته باشیم.» او همچنین گفت:« لیگ بسیار جذابی داریم و تیم ها خیلی به هم نزدیک هستند. من فکر می کنم پرسپولیس و تراکتورسازی شانس های قهرمانی در این فصل باشند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/457pvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امامعلی: صددرصد دو صحنه پنالتی بود / در آخر فصل رتبه خوبی کسب می‌کنیم