تاریخ انتشار: 1398/01/15 22:43
کد خبر: 104618

پیش بازی نساجی - سپاهان؛ جنگ ژنرال و آقا معلم بر سر سه امتیاز کامل

در هفته بیست و چهارم لیگ خلیج فارس، تیم های نساجی و سپاهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی نساجی - سپاهان؛ جنگ ژنرال و آقا معلم بر سر سه امتیاز کامل

تیم های نساجی و سپاهان در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بازی جنجالی این دو تیم در دور رفت را سپاهان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. در دیدار فردا محمدمهدی نظری از نساجی و کی روش استنلی از سپاهان محروم هستند و نمی توانند تیم های خود را همراهی کنند.

نساجی مازندران در هفته های اخیر به دلیل مشکلات مالی دچار حاشیه های زیادی شده است. شاگردان مجید جلالی تا پایان هفته بیست و سوم لیگ خلیج فارس توانسته اند که 4 برد، 12 مساوی و 7 باخت کسب کنند. نساجی با 24 امتیار در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ خلیج فارس قرار گرفته است. نساجی در 23 دیدار خود توانسته 21 بار دروازه حریفان را باز کند و 25 بار نیز دروازه این تیم باز شد تا تفاضل آن ها منفی 4 شود. نساجی آخرین بار در هفته نوزدهم موفق شد فولاد را شکست دهد و اکنون 4 بازی است که در کسب پیروزی ناکام مانده است.

سپاهان روزهای حساسی را پشت سر می گذارد و رقابت سختی را برای قهرمانی با پرسپولیس و تراکتورسازی دارد. شاگردان امیر قلعه نویی تا پایان هفته بیست و سوم لیگ خلیج فارس موفق شده اند 12 برد، 10 مساوی و 1 باخت کسب کنند تا با 46 امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد. اصفهانی ها در این 23 بازی، موفق شده اند که 36 بار دروازه حریفان را باز کنند و 16 بار دروازه شان باز شود تا تفاضل گل شان مثبت 20 شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq5vb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی؛پنالتی سپاهان اشتباه اعلام شد