تاریخ انتشار: 1398/01/10 12:13
​با از دست دادن سه موقعیت گل؛
کد خبر: 105178

بازیکن آماده گل ریحان؛ بدشانس‌ترین بازیکن هفته بیست و نهم لیگ یک (عکس)

بدشانس ترین بازیکن هفته بیست و نهم لیگ یک مشخص شد.
بازیکن آماده گل ریحان؛ بدشانس‌ترین بازیکن هفته بیست و نهم لیگ یک (عکس)

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم خونه به خونه بابل و گل ریحان البرز در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

در این بازی یکی از بهترین بازیکنان زمین مهرداد رضایی بود. وی به خوبی خود را در موقعیت گلزنی قرار می‌داد اما از سه موقعیتی که نسیبش شد، نتوانست به خوبی استفاده کند تا بدشانس ترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

رضایی در اولین موقعیتی که گیرش آمد، قصد داشت با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه خونه به خونه را تهدید کند که دخالت یاسر فیضی سبب شد تا وی تمرکز لازم را نداشته باشد و شوتش با اختلاف به بیرون برود.

وی چند دقیقه بعد و طی یک توپ ربایی از مدافعین خونه به خونه در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما به جای ضربه به سمت دروازه؛ پاس در عرض داد تا این موقعیت خوب نیز به جای گلزنی، سبب افسوس کرجی‌ها شود.

اوج بدشانسی رضایی در این بازی در دقایق پایانی بازی بود. روی سانتر زیبای محمدعلی فرامرزی، رضایی به هوا پرید و ضربه سر زیبایی را به سمت دروازه خونه به خونه روانه کرد اما ضربه‌اش با اختلاف اندکی به بیرون رفت تا آه و افسوس اردوی کرجی‌ها را فرا گیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnvv9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویر/ دیدار خونه به خونه و گل ریحان البرز (2)
از نگاه دوربین مسعود اکبری؛

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و گل ریحان البرز
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛

اسماعیل کیانی: میثاقیان بهترین مربی لیگ است/ دوست دارم با مسی سلفی بگیرم
مصدومیت خودم، احمدی، قنبرپور و شوشتری خیلی تلخ بود؛