تاریخ انتشار: 1398/01/09 18:55
کد خبر: 105246

پدیده 1 - پارس جنوبی 0؛ گل دیر هنگام شاکری پدیده را همچنان مدعی نگه داشت

در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران، دو تیم پدیده مشهد و پارس جنوبی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 1 بر 0 به سود پدیده به پایان رسید.
پدیده 1 - پارس جنوبی 0؛ گل دیر هنگام شاکری پدیده را همچنان مدعی نگه داشت

در نیمه اول ابتدا پدیده حمله کرد و قاسمی نژاد می توانست ارسال منصوری را به گل تبدیل کند که ضربه او موفقیت آمیز نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت.  چند دقیقه بعد باز هم یک موقعیت دیگر برای پدیده رقم خورد که این بار ضربه شاکری از کنار دروازه به بیرون رفت.  در دقیقه 29 اولین موقعیت جدی برای پارس جنوبی جم رقم خورد که شوت سیف اللهی را گلر پدیده مهار کرد. یک دقیقه بعد باز هم یک موقعیت برای پارس رقم خورد که بازهم سیف اللهی از گلزنی در این بازی ناکام ماند. در دقیقه 35 این بار شهرام گودرزی می توانست دروازه پدیده را باز کند که بازهم گلر پدیده مانع این کار شد.

در دقیقه 40 امین قاسمی نژاد روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت خطرناکی را روی دروازه پارس جنوبی ایجاد کرد که مهاجمان پدیده از گلزنی در این بازی ناکام بودند. در نیمه دوم این بازی نیز دو تیم موقعیت هایی برای گلزنی داشتند و بیشتر پدیده این موقعیت ها را داشت که گلزنی کند. آن ها هم باید این بازی را می بردند و هم از امتیاز میزبانی برخوردار بودند.

در آخرین دقایق این بازی قاسمی نژاد روی یک ضد حمله می رفت که با دروازه بان پارس جنوبی تک به تک شود که این گلر از دروازه بیرون آمد و با خطای خود نگذاشت که قاسمی نژاد صاحب موقعیت شود. علیرضا فغانی نیز مستقیم او را از زمین بازی اخراج کرد و به اجبار یکی از بازیکنان پارس جنوبی درون دروازه قرار گرفت.

در آخرین دقیقه بازی یعنی دقیقه 95، پدیده صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که محمد قاسمی نژاد پشت توپ ایستاد و توپ را به درون محوطه جریمه پارس فرستاد که ضربه سر یونس شاکری روی ناشی گری گلر پارس به گل تبدیل شد و پدیده با نتیجه 1 بر 0 این بازی مهم را پیروز شد.

پدیده با این پیروزی 42 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر پشت سر تراکتورسازی، استقلال و سپاهان قرار گرفت و امیدهای خود برای ادامه لیگ را زنده کرد.

پدیده: یوسف بهزادی، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، مسعود ریگی، محمدرضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمد قاسمی نژاد، بهنام برزای، مرتضی منصوری و یونس شاکری

پارس جنوبی: احمد گوهری، مجتبی لطفی، حامد نور محمدی، سعید محمدی فر، محمد مهدی عسکری، شهرام گودرزی، حسین پور امینی، میثم نقی زاده، روح الله سیف الهی، کیوان امرایی و ابراهیم صالحی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygbwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پدیده - پارس جنوبی؛ تلاش یحیی و یارانش برای مدعی ماندن