تاریخ انتشار: 1398/01/07 11:10
کد خبر: 105443

بررسی تیم‌های مدعی در یورو 2020؛ بازگشت هلند و ایتالیا به جمع بزرگان

با گذشت دو بازی از دور مقدماتی یورو 2020، ترکیب اصلی مدعیان اروپا مشخص شد.
بررسی تیم‌های مدعی در یورو 2020؛ بازگشت هلند و ایتالیا به جمع بزرگان

دیدارهای مقدماتی یورو 2020 شب گذشته با انجام 8 بازی دیگر پیگیری شد و تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا در صدر جدول قرار گرفته‌اند. تیم‌هایی که از اکنون تنها به قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا می‌اندیشند.

نگاهی کوتاهی داریم به عملکرد بزرگان فوتبال اروپا در هفته‌ای که گذشت.

ایتالیا:

به قول روبرتو مانچینی: این تیم آینده روشنی در پیش دارد. ایتالیای دوست داشتنی، بحران ونتورا و غیبت در جام جهانی 2018 را پشت سر گذاشته است و با نسلی که می‌توان به آینده آن‌ها امیدوار بود پا به رقابت‌ها گذاشته است. ترکیب ستارگانی مانند لورنزو اینسینیه، مارکو وراتی، رومانیولی، اسپیناتزولا، زانیولو، کیه‌زا، برنادسکی، دوناروما، مِرِت، مویزه کین و پولیتانو و ... که میانگین سنی آن‌ها 21 سال است نشان می‌دهد از این ایتالیا باید ترسید.

انگلستان:

ساوت‌گیت تیمی ساخته است که ملک و پسرانش هم به آن افتخار می‌کنند. تیمی با استعداد با ارائه نمایشی زیبا که معمولا کمتر از انگلیسی‌ها سراغ داریم. سانچو، استرلینگ، رشفورد، هری کین از بزرگان ترکیب جوان انگلیس محسوب می‌شود. پسران ساوت گیت در جام جهانی هرچند با قرعه آسان اما به هر ترتیب به رتبه چهارم جام رسیدند و این به اعتماد به نفس آن‌ها کمک کرد تا دو بازی را با 5 گل رقبا را درهم بکوبند

 فرانسه:

تردیدی نیست که کامل‌ترین و درخشان‌ترین استعداد‌های حال حاضر دنیای فوتبال در ترکیب خروس‌ها گرد هم آمده‌اند. قهرمان جهان برای بردن یورو 2020 اصلی‌ترین گزینه به حساب می‌آید. بسیار سخت است که فرانسه را جایی به جز فینال یورو ببینیم زیرا آ‌ن‌ها برای قهرمانی همه چیز از تجربه گرفته تا استعداد و ستاره به حد کافی دارند.

اسپانیا:

ترکیب لاروخا هم اسطوره‌ای مانند راموس را در خود می‌بیند و هم بازیکنان جوانی مانند سائول نیگز و دنی سبایوس. آن‌ها ترکیبی از تجربه و جوانان هستند و تحت هدایت لوئیز انریکه‌ای که با این نوع ترکیب در بارسلونا به نتیجه رسیده است. اگر ماتادورها به حواشی مانند اتفاقی که برای لوپتگی رخ داد برنخورند یکی از تیم‌های هستند که می‌توانند خود را در مراحل بالای یورو ببینند.

هلند:

لاله‌های نارنجی پس از دوران ناکامی موقت با اندیشه‌های فردی باهوش مانند رونالد کومان دوباره به همان تیمی تبدیل شدند که همه انتظار داشتند. ممفیس دیپای، دی یانگ، دلیخت، دومفرایز و دیگر بازیکنانی که همه گوش به فرمان مربی خود هستند در گروه سختی قرار گرفته اند اما تنها تیمی بودند که به شدت تیم ملی آلمان را در دیدار ابتدای هفته تحت فشار گذاشتند. مسلما از آن‌ها در تورنمنت‌های آینده بیشتر خواهیم شنید.

 آلمان:

ژرمن‌ها از آغاز تاکنون در همه رقابت‌ها مدعی بودند و این در خون و ذهن مردمان این کشور وجود دارد که برای موفق بودند باید طبق چارچوب‌ها و اصول موجود تلاش کرد. آلمان اگرچه در جام‌جهانی اسفناک ظاهر شد اما با مدیریت یواخیم لو در تلاش برای تغییر نسل بین بازیکنان خود است. آن‌ها با مولر، بواتنگ و هوملس خداحافظی کردند تا بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم تزریق کنند. آلمان با برنامه ریزی که دارد برای همه تورنمنت‌ها یک مدعی تمام عیار است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vj65n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسپورت های هواداری روسیه برای یورو ۲۰۲۰