تاریخ انتشار: 1398/01/07 10:17
کد خبر: 105452

تنها سه بازیکن 270 دقیقه برای المپیک دویدند

زلاتکو کرانچار برای سه دیدار تیم امید ایران از 18 بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کرد اما در این میان تنها سه بازیکن موفق شدند هر 270 دقیقه را به طور کامل در زمین حضور داشته باشند.
 تنها سه بازیکن 270 دقیقه برای المپیک دویدند

مرد کروات تیم امید ایران قطعا یکی از پرکارترین روزهای تاریخ مربیگری خود را در یک ماه اخیر گذراند. روزهایی که در نهایت به سه دیدار تیم امید برابر ترکمنستان و یمن و عراق منتهی شد. حتما یکی از مهم ترین دلمشغولی های زلاتکو فشرده بودن بازیها بود. اتفاقی که طی آن باید امیدها یک روز در میان در یک دیدار به میدان می رفتند و همین اتفاق باعث شد تا کادر فنی تیم ملی تدبیر برای موفقیت این تیم را در به میان فرستادن بازیکنان فراوان ببیند و همین هم اتفاق افتاد و در سه بازی 18 بازیکن مورد نظر کرانچار به میدان فراخوانده شدند تا برای دقایقی هم که شده پا به میدان حساس مرحله اول مقدماتی المپیک بگذارند.

اما در این میان تنها سه بازیکن توانستند هر 270 دقیقه مربوط به سه بازی را به طور  کامل در زمین حضور پیدا کنند. معراج اسماعیلی درون دروازه، امید نورافکن و علیرضا آرتا را می‌توان به عنوان زوج دفاع میانی  نام برد.

01393104

البته به غیر از این سه بازیکن می توان از دو بازیکن دیگر نیز نام برد که تنها 10 دقیقه تا حضور کامل فاصله داشتند. محمدمهدی مهدی خانی و مهدی قائدی نیز دو هافبک هجومی تیم امید هستند که در سه بازی این تیم نقشی کلیدی داشتند و توانستند 260 دقیقه نیز در میدان حضور داشته باشند.

رضا جبیره با 207 دقیقه، محمدرضا آزادی با 194، محمد مسلمی پور و سینا زامهران نیز با 180 دقیقه حضور در میدان توانستند خود را در رده باثبات ترین بازیکنان حاضر در تیم امید قرار دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39b59q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود ایران به مرحلۀ نهایی انتخابی المپیک