تاریخ انتشار: 1398/01/06 10:22
کد خبر: 105535

اهداف نقل‌وانتقالاتی رئال مادرید چیست؟

شایعات زیادی حول و محور خرید‌های تابستانی رئال مادرید به گوش می‌رسد که برخی از آن‌ها حقیقت ندارد.
اهداف نقل‌وانتقالاتی رئال مادرید چیست؟

روز گذشته روزنامه معتبر فرانس فوتبال، چاپ فرانسه با طرح روی جلد خود مبنی بر بزرگترین پیشنهاد تاریخ فوتبال به استقبال خرید امباپه از پاری‌سن‌ژرمن به ارزش 280 میلیون یورو رفت. اتفاقی که نشریه مارکا صبح آن را تکذیب کرد.

فرانس فوتبال در ادامه از بودجه 500 میلیون یورویی کهکشانی‌ها برای تابستان خبر داد. اتفاقی که به نظر هرگز رخ نخواهد داد. فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان به شدت تغییرات اساسی در تیم را تکذیب کرده‌اند و با توجه به اختیاراتی که زیدان در دوره دوم بازگشتش به دست آورده است قطعا ریخت و پاش‌های بی دلیلی را نخواهیم دید. افرادی که زیزو را می‌شناسند می‌دانند که سیاست او خرید‌های مفید و دور نگه داشتن تیم از هر نوع حاشیه است.

 رئال مادرید بی تردید در این تابستان 280 میلیون یورو برای هیچ بازیکنی خرج نخواهد کرد و تنها دو یا سه خرید در خط حمله و هافبک خواهد داشت. ادن هازارد جدی‌ترین گزینه و سادیو مانه دومین نام در لیست مرد متفکر نیمکت رئال است زیرا بیل به طور قطع جدا خواهد شد و وینیسیوس به عنوان یک مهره جانشین در فصل آینده به میدان خواهد رفت. شایعاتی درخصوص جدایی ایکاردی از اینتر به گوش می‌رسد که موجب می‌شود نام این گل‌زن آرژانتینی در فهرست تیم‌های بزرگ اروپایی قرار گیرد اما این به معنای جدایی کریم بنزما نیست زیرا کریم برای باشگاه بازیکن با ارزشی محسوب می‌شود.

 بزرگترین ابهام در خط هافبک رئال مادرید است. جایی که مودریچ به احتمال فراوان در پایان فصل تیم را ترک می‌کند تا پوگبا یا کریستین اریکسن جانشین او شوند. زیدان نه جیمز رودریگز و نه متئو کواچیچ را در حد جانشینی مودریچ در ترکیب اصلی نمی‌داند و تلاش می‌کند با حضور یک هافبک سطح جهانی، نقطه اتکای تیمش را حفظ کند.

 بی‌شک تا پایان تابستان 1398 شایعات فراوانی پیرامون رئال مادرید شنیده می‌شود اما آن چیزی که مسلم است با حضور زیدان، نیمار هرگز به برنابئو نمی‌آید و امباپه یک یا دو فصل دیگر می‌تواند پیراهن سفید قهرمان سیزده دوره اروپا را به تن کند. پس منتظر تابستانی پر رفت و آمد را از پرافتخارترین باشگاه اروپا نداشته باشید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kxvmx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نبرد بزرگ یوونتوس و رئال مادرید آغاز شد