تاریخ انتشار: 1398/01/05 11:47
کد خبر: 105595

پیروانی: محل کارم پر از چک‌های برگشتی است

کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس گفت که: من یک شرکت بازرگانی (واردات و صادرات مواد غذایی) دارم و آنجا مشغول به کار هستم. مدتی هم هست که کار فوتبالی انجام نمی دهم.
پیروانی: محل کارم پر از چک‌های برگشتی است

 افشین پیروانی، کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس حدود ۷۱ بازی ملی در کارنامه دارد و در تیم های برق شیراز، بانک تجارت، پرسپولیس و پیکان بازی کرده است. افشین ۵ قهرمانی با پرسپولیس در لیگ ایران دارد و یک بار هم قهرمان جام حذفی شده است. او در تیم امید هم سابقه بازی دارد و با تیم ملی بزرگسالان در جام ملت های امارات (۱۹۹۶) و جام جهانی فرانسه (۱۹۹۸) بازی کرد. پیروانی دارای مدرک مربیگری درجه A فیفاست.

تاریخ تولد 

هفدهم بهمن ۱۳۴۸ (شیراز)

شغل آزاد دارم 

من یک شرکت بازرگانی (واردات و صادرات مواد غذایی) دارم و آنجا مشغول به کار هستم. مدتی هم هست که کار فوتبالی انجام نمی دهم.

شرایط خوب نیست  

شرایط اقتصادی روی مردم بدجوری فشار وارد کرده و ما هم از این قاعده جدا نیستیم. الان کشوی میز من پر از چک های برگشتی مشتریان است. به هر حال زندگی سخت شده و مردم گرفتار هستند.

اتومبیل شخصی 

لکسوس

فرشته زندگی می کنم 

من متولد شیراز هستم، ولی در حال حاضر در تهران محله فرشته زندگی می کنم و خوشحالم مردم همواره مرا مورد لطف و محبت خود قرار می دهند. 

روابطم گسترده است  

با اکثر همبازیان و دوستان قدیمی ام مثل دایی، باقری، عابدزاده، شاهرودی، میناوند و... در تماس هستم و روابطم گسترده و بسیار خوب و دوستانه است. 

تیم مورد علاقه: تیم های سرخپوش منچستریونایتد، لیورپول و آرسنال

خواننده مورد علاقه: علی زندوکیلی، حامد همایون و...

بازیگر مورد علاقه: محمدرضا گلزار و امین حیایی

ورزش این روزها: به خاطر کمردرد ورزش نمی کنم

سرگرمی مورد علاقه: مطالعه و پیگیری اخبار


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjaj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار درخصوص پرونده جنجالی پیروانی