تاریخ انتشار: 1398/01/05 10:40
کد خبر: 105604

واکنش کاپیتان ذوب آهن به احتمال تبانی با سپاهان

هافبک ذوب آهن در مورد سال 97 و روزهای تلخ و شیرین فوتبالی خودش با این تیم صحبت کرد.
واکنش کاپیتان ذوب آهن به احتمال تبانی با سپاهان

قاسم حدادی‌فر در خصوص شرایطش در سال 97 اظهار داشت: سال پر  فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم و سختی‌های زیادی هم داشتم ولی ناشکر نیستم چرا که روزهای خیلی خوبی را هم تجربه کردم و در مجموع فکر می‌کنم سال خوبی بود که هم خوب شروع شد و هم خوب به پایان رسید.

وی در مورد بهترین اتفاقش در سال 97 گفت: بهترین اتفاق برای من بازگشتم به فوتبال بعد از مصدومیتی که داشتم بود. فصل قبل مصدومیت سختی مقابل سیاه‌جامگان داشتم و همه می‌گفتند دیگر تمام شده است و نمی‌تواند برگردد ولی خیلی زود به فوتبال برگشتم و با حمایت آقای قلعه‌نویی و اعتمادی که به من کردند زود به شرایط آرمانی رسیدم و همینجا از ایشان تشکر می‌کنم و خوبی‌هایش را فراموش نخواهم کرد.

کاپیتان ذوب آهن در مورد تلخ‌تلین اتفاق سال 97 هم عنوان کرد: فکر می‌کنم حذف ما مقابل استقلال در لیگ قهرمانان آسیا تلخ‌ترین اتفاق بود. ما بازی خوبی انجام دادیم و دور رفت هم پیروز شدیم ولی در بازی برگشت تیام باعث شد ما حذف شویم و در آن بازی یکی از تلخ‌ترین گل‌هایم را زدم.

حدادی‌فر در مورد فصل سختی که تا اینجا ذوب آهن در پیش داشت هم گفت: واقعا فصل سختی بود. ما فصل قبل از شرایط مشابهی داشتیم و نیم فصل اول خوب نتیجه نگرفتیم ولی نیم فصل دوم رویایی را پشت سر گذاشتیم و نایب قهرمان شدیم ولی این فصل دیگر آخرش بود. هر کاری می‌کردیم تیم نتیجه نمی‌گرفت. بازی بود که باید با اختلاف چند گل می‌بردیم ولی حتی نمی‌توانستیم مساوی بگیریم و می‌باختیم. نمازی خیلی زحمت کشید ولی نتوانست تفکراتش را پیاده کند ولی خدا را شکر الان با منصوریان اوضاع خوبی پیدا کرده‌ایم و از زیر فشار خارج شدیم.

وی در مورد بازی با سپاهان عنوان کرد: بازی حساسی است و در این دیدار محکوم به برد هستیم. بازی خیلی سختی است و کار دشواری داریم ولی چاره‌ای جز بردن سپاهان نداریم. متاسفانه در این بازی محروم هستم ولی بازیکنان جایم را به خوبی پر می‌کنند.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه احتمال تبانی تیم‌های اصفهانی وجود دارد یا نه، گفت: اصلاً چنین چیزی امکان ندارد و نمی‌شود. همانطور که گفتم ما هم به اندازه سپاهان به 3 امتیاز بازی نیاز داریم و می‌خواهیم از این شرایط خارج شویم و این صحبت‌ها مطرح نیست.

حدادی‌فر در مورد حضور قلعه‌نویی مقابل تیم سابقش و شناخت از ذوب آهن هم عنوان کرد: بله آقای قلعه‌نویی فصل قبل سرمربی ما بوده و برای مان خیلی زحمت کشیده و او را به شخصه خیلی دوست دارم ولی همانطور که گفتم باید این بازی را ببریم و ایشان در حال حاضر رقیب ما هستند.

وی در رابطه با مسئولیت کاپیتانی در سال جدید گفت: مسئولیت سنگینی است و امیدوارم از پس آن بر بیایم. بعد از خداحافظی مهدی من کاپیتان شدم و جای او هم خیلی خالی است. مهدی خیلی برای ذوب آهن زحمت کشیده و برایش آرزوی موفقیت دارم.

کاپیتان ذوب آهن در مورد اینکه تبدیل به نماد این باشگاه شده است عنوان کرد: دوست ندارم به عنوان نماد و سمبل ذوب آهن شناخته شوم چرا که همیشه به هرکس لقب نماد یک باشگاه داده می‌شود او را خراب می‌کنند. امیدوارم در مورد من این اتفاق نیافتد. من عاشق ذوب آهن هستم و از بچگی با این تیم بزرگ شدم. در طول دوران فوتبالم پیشنهادات زیادی به خاطر ذوب آهن رد کردم و خیلی‌ها می‌گویند اشتباه کردی و به فوتبالت لطمه زدی.

حدادی‌فر در مورد اینکه تا چه زمان قصد ادامه بازی دارد گفت: بستگی به شرایطم دارد ولی یک یا نهایتاً 2 فصل دیگر هستم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39b5o7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان برگزاری دربی اصفهان تغییر کرد