تاریخ انتشار: 1398/01/01 10:50
کد خبر: 105973

خسرو حیدری؛ خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان فصل

خسرو حیدری در صف خروج از فهرست بازیکنان استقلال، این خبر شاید اولین خبر مهم ورزشی ۹۸ باشد که رسانه‌هایی چون میزان منتشر کرده اند.
خسرو حیدری؛ خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان فصل

 امسال سومین سال از قرارداد متوالی خسرو حیدری با استقلال است که در زمان حضور علیرضا منصوریان بسته شد.

یکی از عجیب‌ترین مدل‌های عقد قرارداد با بازیکنان. در تمام دنیا قراردادهای بازیکنان جوان را بلندمدت می بندند اما منصوریان در آن سال با رحمتی و خسرو سه ساله تمدید کرد. رحمتی که اقلا متولد ۱۳۶۰ است، حتی اگر در شناسنامه متولد ۶۱ نوشته شده باشد و خسرو که متولد ۱۳۶۲ است.

در پایان این سه سال حالا خسرو به سن ۳۶ سالگی رسیده است. شماره دوی محجوب آبی‌ها این روزها خیلی کمتر از همیشه بازی می‌کند. او خیلی هم حرف بزن نیست. بازیکنی که حدود ۴ سال از آخرین بازی ملی اش گذشته، حالا در استقلال هم به ته خط رسیده . از بین هم نسلانش در استقلال شاید آخرین بازمانده آن تیم امید سال ۸۰ صمد مرفاوی باشد که هنوز در استقلال بازی می‌کند.

تازه اگر امیرحسین صادقی هم فوتبال را کنار بگذارد، دیگر خسرو آخرین بازمانده تیمی است که آندو، مجتبی جباری و خیلی دیگر از ستاره ها را به فوتبال‌مان معرفی کرد.

اگرچه خبر جدایی خسرو فعلا یک شایعه است اما این روند کم بازی کردن و حرف‌های اخیر شفر درباره ارائه لیست سال بعد تیم به فتحی چنین احتمالی را افزایش می دهد.

هرچند شفر گفته بود جداشدگان احتمالی تیم از جوانانی مثل آقایی و آذری و محمدی مهر و تیموری و یارانی هستند که هنوز خود را با چارچوب‌های تیم وقف نداده اند اما به نظر می‌رسد خسرو هم به نقطه پایان نزدیک می‌شود.

این شماره ۲ دوست‌داشتنی که قطعا در ترکیب استقلال جایی نزدیک به جواد زرینچه یا اصغر حاجیلو ، گوش‌های کناری تاریخشاز آبی‌ها دارد، احتمالا باید بزودی برای روزهای پس از فوتبالش تصمیم بگیرد و شاید اگر امسال استقلال جام ببرد، فرصتی رویایی برای او و حتی مهدی رحمتی باشد برای یک وداع تاریخی با فوتبال.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368lpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتماد مجدد شفر به ستاره باتجربه استقلال