تاریخ انتشار: 1397/12/29 17:00
مشکلمان حل شد و به تمرینات بازگشتم
کد خبر: 106022

ولی میرزایی: چون یک خبرنگار را جذب نکردم علیه من شدند

سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان از پشت پرده تلخی رونمایی کرد.
ولی میرزایی: چون یک خبرنگار را جذب نکردم علیه من شدند

ولی میرزایی سرمربی تیم فوتبال مس نوین کرمان در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی درخصوص درگیری‌اش با مدیرعامل باشگاه گفت: الحمدلله همه چیز به خیر گذشت. ما از یکدیگر عذرخواهی کردیم و اکنون نیز به تمرینات باشگاه برگشته‌ام و امیدوارم در ادامه راه، نتایج بهترین با مس کسب کنیم.

وی درخصوص جذب یک خبرنگار به عنوان بازیکن گفت: یک خبرنگار به عنوان آیت الرحمن صالحی را به من معرفی کردند. گفتند این شخص باید در تیم باشد تا در رسانه خطری تیم ما را تهدید نکند. این شخص که با نامی جعلی در کرمان خبرنگاری می‌کند در نیم فصل اول حتی با مس نوین قرارداد مالی نیز داشت.

میرزایی ادامه داد: من به ایشان گفتم با رسانه به اینجا نرسیدم که اکنون نیز رسانه پشت من باشد. وی را نخواستم و به همین دلیل، علیه من در کانال‌ها شروع به شانتاژ می‌کند در صورتی که نسبت به مربیان این فصل مس، بهترین نتیجه را من گرفته‌ام بدون اینکه بتوانم بازیکنی را جذب کنم!

سرمربی مس نوین در خاتمه عنوان داشت: نمی‌دانم چرا این شخص به خود چنین اجازه‌ای را داده تا اینگونه از من درخواست کند اما امیدوارم مدیران باشگاه نهایت تصمیم را برایش بگیرند. مس نوین کرمان قطعا در لیگ خواهد ماند و اگر فصل بعد بمانم، سال برای صعود خواهیم جنگید نه برای بقاء.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygr8b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پس از درگیری با مدیرعامل سرمربی مس اخراج شد

تصاویر/ دیدار خونه به خونه و شهرداری ماهشهر
از نگاه دوربین سیاوش اسدالله نیا؛