تاریخ انتشار: 1397/12/29 16:18
کد خبر: 106026

کاسیاس قراردادش را با پورتو تمدید کرد

فوتبال جهان - سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال پورتو قراردادش را با این تیم تمدید کرد.
کاسیاس قراردادش را با پورتو تمدید کرد

و به نقل از نشریه مارکا، همانطور که گمانه‌زنی‌هایی صورت گرفته بود، ایکر کاسیاس سنگربان تیم فوتبال پورتو امروز در کنار رئیس باشگاه به رسانه‌ها اعلام کرد که قراردادش با این تیم را تمدید کرده است.

گویا باشگاه با کاسیاس در مورد مدت قرارداد جدیدش موافقت نکرده است اما سنگربان پیشین رئال مادرید اعتراف کرد که قصد دارد در سن 40 سالگی در پورتو بازنشسته شود و از این رو مدت قرارداد جدید او با این تیم حداقل دو سال است.

کاسیاس گفت: امروز برای من روزی خاص است چون احساس می‌کنم که در خانه‌ام هستم. کاملاً مشخص است که از لحاظ سن و سال دروازه‌بان‌ها می‌توانند مدت بیشتری به دوران بازیگری‌‌شان ادامه دهند و هدف من هم این است که با صد درصد توانم به پورتو خدمت کنم. ریسک کردن برای کسی مانند من در سن 38 سالگی کار آسانی نیست اما هدف من این است که در پورتو بازنشسته شوم. من همیشه قدردان این باشگاه هستم و از زندگی در کنار اعضای این تیم لذت می‌برم.

در همین حال پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو هم گفت: من مطمئنم که این آخرین قرارداد کاسیاس نخواهد بود. من همیشه گفته بودم که ایکر عاشق این باشگاه و این شهر است و می‌دانم که انگیزه‌اش برای ماندن در اینجا مسائل مالی نبوده است.

کاسیاس در تابستان سال 2015 پس از پایان دادن به دوران بازیگری‌اش در ئال مادرید به پورتو پیوست و از آن زمان تا کنون در 149 بازی برای این تیم به میدان رفته و با آن دو جام برده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279bqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادن هازارد تصمیم نهایی‌اش را درخصوص ماندن یا رفتن از چلسی را گرفت