تاریخ انتشار: 1397/12/29 15:08
کد خبر: 106033

مورینیو: از ماه ژوئن کارم را برای شروع فصل آینده آغاز می‌کنم

ژوزه مورینیو می‌گوید بعد از ترک منچستریونایتد از سه چهار تیم پیشنهاد مربیگری دریافت کرده اما حاضر به پذیرش آنها نشده است.
مورینیو: از ماه ژوئن کارم را برای شروع فصل آینده آغاز می‌کنم

ژوزه مورینیو که ماه دسامبر سال 2018 از منچستریونایتد اخراج شد، در گفت‌و‌گو با شبکه beIN Sports فرانسه درباره فرصت‌های شغلی که در چند ماه اخیر داشته صحبت کرد و اشاره‌ای هم به دوران پرافتخار مربیگری‌اش در اینتر داشت.

او گفت: اینتر تا پیش از آمدن من تقریباً برای 50 سال لیگ قهرمانان را نبرده بودم. یک نسل کامل از اینتری‌‌ها بودند که رؤیای بردن لیگ قهرمانان را داشتند. رئیس وقت باشگاه (ماسیمو موراتی) پسر آخرین رئیس باشگاه بود که قهرمان اروپا شده بود. بنابراین برای خانواده موراتی هم این یک رؤیا بود. یک نسل از بازیکنانی در اینتر بودند که در ایتالیا جام‌های فراوانی کسب کرده بودند و رؤیای بردن لیگ قهرمانان را داشتند. اینتر آن زمان واقعاً تیمی قدرتمند داشت و در عین حال یک خانواده واقعی بود. همه ما رؤیای بردن لیگ قهرمانان را داشتیم و سخت جنگیدیم تا این اتفاق رخ دهد. در نهایت، من فکر می‌کنم که قهرمانی اروپا چیزی بود که آن خانواده استحقاقش را داشت. عالی بود.

در یکی دو ماه اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت مورینیو به اینتر برای جانشینی لوچانو اسپالتی شنیده شد اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. او در این باره اظهار داشت: سه ماه و نیم از آخرین زمانی که یک تیم باشگاهی را هدایت کردم، می‌گذرد و من دارم آماده می‌شوم که دوباره این کار را انجام دهم. زمانی که شما در دنیای فوتبال هستید، میان نشست‌های خبری، بازی‌ها، جلسات ویدئویی، تحلیل‌های بازی و مشکلات روزمره، هرگز برای خودتان زمانی باقی نمی‌ماند. از این رو من از این چند ماه فرصتی که داشتم برای تجدید قوا و کسب انرژی برای شروع دوباره استفاده کردم. جایگاه یک سرمربی خاص است و من از مربیگری به صورت روزمره لذت می‌برم. تابستان امسال برمی‌گردم و از ماه ژوئن کارم را برای شروع فصل آینده آغاز می‌کنم.

مورینیو در پایان عنوان کرد: من دقیقاً می‌دانم که چه چیزی می‌خواهم و به همین دلیل هم تا الان سه چهار تا پیشنهاد را رد کرده‌ام. چیزهایی که نمی‌خواهم را هم می‌دانم. منظورم این نیست که آن باشگاه‌ها را در حد خودم نمی‌دانستم بلکه، شیوه کاری‌اش را می‌گویم، شیوه بازی‌اش. من می‌دانم چه چیزی می‌خواهم و امیدوارم آن را به دست آورم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwbkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چراغ سبز همسر ایکاردی به رئال؛ احتمال انتقال مهاجم اینتر به مادرید قوت گرفت