تاریخ انتشار: 1397/12/27 12:36
کد خبر: 106240

بنی‌تمیم: فدراسیون کشتی یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی است

حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی کشورمان گفت که این فدراسیون توانسته است در شرایط بد اقتصادی از پس هزینه‌های خود بر بیاید.
بنی‌تمیم: فدراسیون کشتی یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی است

و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی روز گذشته (یکشنبه) در محل خانه کشتی عبداله موحد با پرسنل فدراسیون کشتی دیداری را برگزار کرد. در این دیدار حمید بنی‌تمیم ضمن تشکر از زحمات تمامی اعضای فدراسیون کشتی که در چند سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی موجب افتخارآفرینی کشتی در میادین بین‌المللی شدند، اظهار داشت: فدراسیون کشتی در شش سال گذشته به افتخارات فراوانی دست یافت که بسیاری از آنها برای اولین بار در تاریخ کشتی بود و به جز نتایجی که کشتی ایران در مجارستان داشت در سایر میادین موفق بودیم.

سرپرست فدراسیون کشتی ادامه داد: در این مدت چهار ماهه نیز که به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی در خدمت کشتی هستم، سعی کردم با کمک همه همکاران تمامی برنامه‌ها را به نحو مطلوبی انجام دهیم که خوشحالم که به این هدف خود رسیدیم.

بنی‌تمیم تصریح کرد: در این مدت چند ماهه که از حضور رسول خادم در کشتی محروم بودیم، به برخی از افراد که فکر می‌کردند رسول خادم با آدم‌های کوچکی کار می‌کرد، ثابت کردیم تمامی افراد در فدراسیون کشتی و همکاران وی بزرگ هستند و کشتی کشور توانست به خوبی کارهای خود را پیش ببرد.

نایب رئیس و دبیر سابق فدراسیون کشتی اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون کشتی یکی از موفق‌ترین فدراسیون‌های ورزشی چه از نظر قهرمانی و چه از نظر اجرایی است و کشتی توانسته است با کمک حامی مالی خود، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تاکنون از پس هزینه‌های خود برآید و در این شرایط سخت اقتصادی تمامی برنامه‌های خود را انجام دهد.

بنی‌تمیم خاطرنشان کرد: برای تمامی همکاران خود در فدراسیون کشتی در سال  جدید آرزوی موفقیت و سلامتی می‌کنم. امیدوارم کشتی بتواند روند موفقیت خود را تداوم دهد و این ورزش پر افتخار در المپیک موفق باشد.

همچنین در این دیدار تعدادی از مدیران و مسئولان فدراسیون نیز از زحمات حمید بنی‌تمیم و مجموعه اداری و اجرایی فدراسیون قدردانی کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwomo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماندگاری خفیف کشتی در المپیک