تاریخ انتشار: 1397/12/22 22:42
کد خبر: 106738

پیش بازی تراکتورسازی - پدیده؛ جدالی شش امتیازی به میزبانی پرشورها؛ فینال زود هنگام در یادگار امام

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر ایران، دو تیم پدیده مشهد و تراکتورسازی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی تراکتورسازی - پدیده؛ جدالی شش امتیازی به میزبانی پرشورها؛ فینال زود هنگام در یادگار امام

دو تیم تراکتورسازی و پدیده در چارچوب هفته بیست و دوم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که این مصاف 6 امتیازی است و برای هر دو تیم پیروزی در این بازی اهمیت بالایی دارد. حتی این بازی برای سایر مدعیان قهرمانی نیز مهم است.

شاگردان یحیی گل محمدی در 21 بازی گذشته لیگ برتر 11 پیروزی، 6 تساوی و 4 شکست داشته اند. مشهدی ها  همچنین آمار 22 گل زده و 11 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. شاگردان گل محمدی  با 39 امتیاز در رده پنجم حضور دارند.

در آن سوی میدان تراکتوری ها در 21 بازی گذشته 11 پیروزی ، 7 تساوی و 3 شکست داشته است. آنها آمار 32 گل زده و 15 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها با 40 امتیاز در رده چهارم حضور دارند.

قرمز های تبریز در اولین بازی شان در نیم فصل دوم با نتیجه 3 بر 0 نفت مسجد سلیمان را شکست دادند و در دومین بازی برابر نساجی با نتیجه 1 بر 1 متوقف شدند. شاگردان جرج لیکنز در سومین بازی استقلال را 1 بر 0 شکست دادند و در چهارمین بازی نیز برابر سایپا متوقف شدند و در پنجمین بازی سپاهان را با نتیجه 2 بر 0 شکست دادند. تبریزی ها در ششمین بازی خود هفته گذشته موفق شدند که ماشین سازی را با نتیجه 2 بر 0 از پیش روی بردارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nldlk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ارزیابی مسیر پیش روی بالانشینان لیگ برتر/کدام تیم شانس قهرمانی دارد؟