تاریخ انتشار: 1397/12/20 12:16
کد خبر: 107054

دربی اصفهان،6 فروردین در نقش جهان

بر اساس تازه ترین برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ برتر دربی اصفهان روز سه شنبه 6 فروردین در استادیوم نقش جهان برگزار می شود.
دربی اصفهان،6 فروردین در نقش جهان

این دیدار معوقه از هفته نوزدهم لیگ برتر است که به خاطر حضور تیم ذوب آهن در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در تایم از پیش تعیین شده برگزار نشد. سه امتیاز این بازی از حساسیت خاصی برای شاگردان امیر قلعه نویی برخوردار است به این خاطر که یکی از بخت های مسلم قهرمانی دراین فصل از بازی ها بشمار می روند. البته ذوب آهن هم در لیگ برتر خود را پیدا کرده است و امیدوار است در هفته های پایانی لیگ برتر با ارایه بازی های خوب امتیازات از دست رفته را جبران کند.

 

دربی اصفهان در تعطیلات نوروز به نظر می رسد با استقبال خوب تماشاگران اصفهانی مواجه شود. امیر قلعه نویی در بازی با پارس جنوبی توسط تکسیرا از عدم استقبال از این بازی توسط تماشاگران اصفهانی گله کرد. دراین بازی نزدیک به 18 هزار نفر در استادیوم بودند در حالی که سرمربی تیم سپاهان بر این باور است این تیم برای قهرمانی در این فصل از بازی ها باید به صورت جدی تر از سوی تماشاگران اصفهانی حمایت شود. استادیوم نقش جهان هم اکنون گنجایش 40 هزار تماشاگر در طبقه اول را دارد.

 

معوقه هفته نوزدهم لیگ برتر

سه شنبه ۶ فروردین ۹۸

سپاهان – ذوب آهن ساعت ۱۷ ورزشگاه  نقش جهان

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnzrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درآمد نجومی بازیکن لیگ برتری فاش  شد!