تاریخ انتشار: 1397/12/20 00:16
کد خبر: 107088

معرفی برترین‌های ماه فوریه لیگ ستارگان قطر

سرمربی و ستاره ملی پوش السد به‌عنوان برترین‌های ماه فوریه لیگ ستارگان قطر معرفی شدند.
معرفی برترین‌های ماه فوریه لیگ ستارگان قطر

السد قطر پس از جام ملت‌های آسیا سه مسابقه طی هفته‌های شانزدهم تا هجدهم در لیگ ستارگان برگزار کرد که به ترتیب به پیروزی‌های ۶ بر ۲ مقابل الخور، ۴ بر صفر برابر الریان و ۸ بر یک در دیدار با قطر. اسی. سی دست یافت تا با این عملکرد صدر جدول را با فاصله ۴ امتیازی بیشتر از الدحیل حفظ کند.

 

نتایج درخشانی که السد قطر در این مدت به دست آورد و سه پیروزی پُر گلی که با به ثمر رساندن ۱۸ گل و دریافت تنها ۳ گل داشت، موجب شد تا اوسوالدو فریرا، سرمربی این تیم به‌عنوان برترین بازیکن ماه فوریه لیگ ستارگان انتخاب شود.

 

 

اکرم عفیف، ستاره ملی پوش السد در هفته شانزدهم مقابل الخور ۳ گل از ۶ گل تیمش را به ثمر رساند و در کلاسیکو قطر برابر الریان که به پیروزی ۴ بر ۲ دست یافتند، دو گل زد و دو پاس گل داد تا نقش پُر رنگی در نتایج عالی تیمش داشته باشد.

 

نمایش فوق‌العاده اکرم عفیف، بهترین پاسور لیگ قهرمانان آسیا در هفته هجدهم لیگ ستارگان قطر اتفاق افتاد؛ جایی که او در جریان برتری ۸ بر یک السد برابر قطر اس. سی، ۳ گل به ثمر رساند و روی ۳ گل دیگر تاثیر مستقیم گذاشت که این عملکرد او به همراه دو دیدار دیگر موجب معرفی‌اش به‌عنوان برترین بازیکن ماه فوریه لیگ ستارگان شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwgxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طوفان السد در برابر القطر/ تثبیت صدرنشینی با هشت گل