تاریخ انتشار: 1397/12/17 23:21
کد خبر: 107328

داریوش شجاعیان: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم

داریوش شجاعیان، بازیکن تیم استقلال ابراز امیدواری کرد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم مانند لیگ برتر موفق شوند.
داریوش شجاعیان: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم

داریوش شجاعیان پس از پیروزی یک بر صفر تیم استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: دست همه هواداران درد نکند که امروز از ما حمایت کردند. ما چند موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم با نتیجه پُرگل برنده این بازی شویم. پیروزی با اختلاف یک گل ریسک است، ضمن اینکه بچه‌ها هم خسته بودند. البته حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم کمی بچه‌ها را خسته کرده و روی آنها تأثیر گذاشته است.

وی در مورد بازی روز سه‌شنبه استقلال مقابل العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا نیز تصریح کرد: از هواداران می‌خواهم در آن بازی هم از ما حمایت کنند. مطمئن باشید در آن مسابقه هم برای برد به زمین می‌رویم و امیدوارم مثل لیگ،‌ در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق شویم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه «تیم تراکتورسازی در هفته جاری مقابل ماشین‌سازی به برتری رسیده و آیا به نظرش مالکیت مشترک دو باشگاه باعث به وجود آمدن شائبه‌هایی نمی‌شود؟»، گفت: من نمی‌دانم در این مورد چه بگویم!

شجاعیان درباره اینکه آیا به نظرش استقلال با پیروزی‌های اخیر می‌تواند مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد، گفت: بله، قطعاً همان‌طور که همه می‌بینند ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم.

وی در خصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر نیز یادآور شد: فشردگی بازی‌ها سخت است، اما با تدابیری که کادرفنی در نظر گرفته است، تلاش می‌کنیم خوب ریکاوری کنیم و امیدواریم موفق شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39bpow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا آنتونی استوکس دیگر ستاره نیست؟