تاریخ انتشار: 1397/12/17 00:55
کد خبر: 107423

استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ هم شفر و هم مرزبان محکوم به برد!

در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم استقلال تهران مقابل پدیده مشهد صف‌آرایی خواهد کرد. پس از باخت پدیده، شفر این فرصت طلایی را دارد که از یکی از مدعیان قهرمانی پیشی بگیرد.
استقلال - نفت مسجدسلیمان؛ هم شفر و هم مرزبان محکوم به برد!

وینفرد شفر در دیدار با نفت مسجد سلیمانم فرصتی طلایی دارد تا از یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر پیشی بگیرد. استقلال اکنون با 37 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل نفت رتبه‌ای بالاتر از پدیده خواهد داشت. شفر پس از ناکامی مقابل الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا می‌کوشد تا روحیه تیم خود را قبل از دیدار با العین امارات با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان بالا ببرد. بعید است آرایش هجومی تیم شفر تغییر کند و اگرچه به گفته او گادوین منشا نیازمند استراحت است به نظر می‌رسد منشا و پاتوسی همچنان بازیکنان ثابت ترکیب استقلال باشند.

در نقطه مقابل نفت مسجد سلیمان اصلاً وضعیت خوبی ندارد. آن‌ها با 18 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول هستند و فقط نتایج ضعیف سپیدرود و استقلال خوزستان موجب شده که جایگاه آنان از این رتبه متزلزل‌تر نشود. تیم علیرضا مرزبان در مقابل تیم‌های بزرگ، دست و پا بسته بازی نمی‌کند و آن‌ها قطعاً برای کسب یک امتیاز این بازی پای به ورزشگاه آزادی خواهند گذاشت.

شفر خوب می‌داند که اگر می‌خواهد همچنان به قهرمانی تیمش امیدوار باشد کسب سه امتیاز تمامی 10 بازی باقیمانده برای تیم او ضروری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjyzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی هایی که دیدار با نفت مسجد سلیمان را از دست دادند