تاریخ انتشار: 1397/12/14 12:43
کد خبر: 107717

مصدومیتی که داریوش را به ترکیب اصلی نزدیک کرد!

هافبک مهاجم آبی های تهرانی شانس اصلی جانشینی اللهیار صیادمنش در ترکیب استقلال است.
مصدومیتی که داریوش را به ترکیب اصلی نزدیک کرد!

داریوش شجاعیان هافبک مهاجم استقلال فصل گذشته روزهای خوبی در جمع آبی پوشان داشت اما دیدار 18 اردیبهشت استقلال و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا برای او یک اتفاق تلخ را رقم زد و باعث شد تا شجاعیان سخت ترین مصدومیت دوران فوتبال خود را در بهترین روزهای فوتبالی اش تجربه کند.

شجاعیان در لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه زانو و پارگی رباط صلیبی شد تا به این ترتیب نه تنها فصل را با ناکامی تمام کند، بلکه نیم فصل اول لیگ هجدهم و دیدارهای آسیایی را نیز از دست بدهد.

شفر در شروع دوباره فصل برای شجاعیان او را در ترکیب اصلی قرار داد اما خریدهای جدید و عملکرد درخشان صیادمنش شجاعیان را نیمکت نشین کرد و در هفته های اخیر او بازیکنی تعویضی برای استقلال بود ولی حالا دوباره یک مصدومیت داریوش را به ترکیب اصلی نزدیک کرده و این بازیکن احتمالا در ترکیب اصلی تیم شفر قرار خواهد داشت.

بعد از گذشت نزدیک به 9ماه از آن مصدومیت سنگین، داریوش حالا باید دوباره در بالاترین سطح مسابقات قاره به میدان برود و امیدوار است این بار در فرصتی که یک مصدومیت نصیب او کرده، بتواند جایگاه خود در ترکیب را پس بگیرد و البته مهره ای کلیدی برای تیم شفر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwk69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی استقلالی ها با پیرمرد آلمانی/خدا کند شفر از کار ما تعریف نکند!