تاریخ انتشار: 1397/12/10 23:11
کد خبر: 108112

قانون، قانون است، حتی برای شما فرهاد مجیدی عزیز!

فرهاد مجیدی مربی محبوب استقلال تهران، تنش‌های پر سر و صدایی را با ماموران راهنمایی و رانندگی از شب گذشته تا به این لحظه تجربه کرده است و موجب بروز دو دستگی‌های فراوانی میان هواداران شده است.
قانون، قانون است، حتی برای شما فرهاد مجیدی عزیز!

جایگاه شخصیتی فرهاد مجیدی در فوتبال ایران و جامعۀ سلبریتی‌ها اثبات شده است و محال است در هیچ کجای این کشور پهناور او را نشاسند، نیازی نیست خیلی فوتبال فرهاد مجیدی را دیده باشید تا او به عنوان مردی بزرگ در عرصۀ فوتبال ایران بشناسید! کافیست به حال و هوای استادیوم‌های ایران نگاه کنید تا متوجه شوید که در قلب استقلالی‌ها چه می‌گذرد و تعبیرشان از اسطوره، چه و کیست!

همانگونه که تا به این لحظه متوجه شده‌اید، فرهاد مجیدی شب گذشته به دلیل سرعت بالا در حین رانندگی توسط نیروهای راهنمایی و رانندگی متوقف ونخودرویش به پارکینگ منتقل شد تا همین ماجرا موجب جنجال‌سازی بزرگی از سوی 7 محبوب آبی‌ها در قالب "رفتار تند و بد مامورین" با خود شود، اتفاقی که در این سال‌ها به ندرت از مجیدی آرام و به دور از حاشیه دیده بودیم.

 اصل ماجرا طبق ادعای شخص مجیدی و مسئولین عالی‌رتبه راهنمایی و رانندگی، فرهاد مجیدی با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت در اتوبان مدرس در حال حرکت بوده است که پلیس به او دستور توقف می‌دهد و ضمن شناسایی کردن او به عنوان سلبریتی فوتبال، از وی درخواست می‌شود تا تست الکل را مطابق پروسۀ نظارت بر سلامت روحی و جسمی رانندگان بدهد که مجیدی از انجام دادن این مسئله امتناع به عمل می‌آورد و همین اتفاق موجب پیدایش جرقه‌ای بر آتش حواشی می‌شود، چرا که مجیدی با در دست گرفتن دوربین خود و ثبت برخورد مامورین راهنمایی و رانندگی به دنبال آن است که به مخاطب خود القا کند که با او بد رفتار شده و پلیس  جایگاه حرفه‌ای او را نادیده گرفته است!

جنجال جدید؛ درگیری شبانه فرهاد مجیدی با پلیس! + ویدئو

آنگونه که فرهاد مجیدی مطرح می‌کند، او به درخواست پلیس مبنی بر انجام تست الکل اعتراض دارد! چرا که او یک شخصیت مشهور و حرفه‌ای ورزشی است و هیچ سنخیتی با مسائلی نظیر مشروبات الکلی ندارد؛ این ادعا بی‌شک در قبال سلامت رفتاری فرهاد مجیدی صدق می‌کند، اما مگر قانون‌گریزی فوتبال و غیرفوتبال می‌شناسد؟! آیا قانون صرفاً برای عموم جامعه است و سلبریتی ها از چارچوب آن خارجند؟!

 به خودی خود حرکت با سرعت 130 کیلومتر بر ساعت در اتوبان مدرس که نهایت سرعت مجازش 80 کیلومتر بر ساعت است، تخلف اول را ترتیب داده است، امتناع از انجام تست الکل تخلف دوم و جنجال‌سازی اشتباه دیگری را از سوی فرهاد مجیدی صورت داد، اما مجیدی سرسختانه مدعی آن است که نباید با او همانند یک فرد عادی در صورت پذیرفتن تخلف رفتار شود! ادعایی که ضمن احترام به شخصیت او، اساساً ایجاد تفاوت در طبقات اقشار جامعه را تبلیغ و به تصویر می‌کشد! تفاوت فرهاد مجیدی نوعی و یک فرد عادی در انجام تخلفات رانندگی چیست؟! در برابر قانون همه یکسانند و این ادعا که یک ورزشکار هرگز مشروبات الکلی مصرف نمی‌کند، دلیلی قانع کننده برای پلیس راهنمایی و رانندگی نیست که از متخلفین ورزشکار، تست الکل نگیرد!

ماجرای درگیری فرهاد مجیدی و پلیس فاش شد!

حامد کاویانپور چندی پیش از سوی نیروی انتظامی به دلایل مالی از سوی نیروی انتظامی بازداشت شد، محمد مایلی کهن با رای رسمی دادگاه که شکایت علی دایی پشت آن بود، روانه زندان شد، سوشا مکانی به دلیل انتشار تصاویر منشوری، بازداشت شد؛  آیا این اسامی، نام‌های کوچکی هستند؟! آیا قانون نمی‌توانست به دلیل حرفه‌ای بودنشان، تخلفشان را نادیده بگیرد؟! پس چه شد که تمام آنها در برابر قانون تسلیم شدند؟!

 هرچند که متاسفانه مثال‌های نقض قانون نیز بعضاً از سوی سلبریتی‌های فوتبال به طور آشکار و واضح دیده می‌شود، اما اکثریت جامعه همواره نسبت به آن انتقاد به عمل آورده‌اند و آن را رفتاری اشتباه خوانده‌اند، پس تفاوتی ندارد که فرهاد مجیدی بزرگ از سوی پلیس توقیف شود یا یک کارمند عادی! قانون، قانون است حتی برای شما فرهاد مجیدی عزیز، پس اعتراض به رعایت شدن آن نمی‌تواند چندان وارد باشد!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llbkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرهاد مجیدی چه زمانی سکوتش را میشکند؟