تاریخ انتشار: 1397/12/10 21:29
کد خبر: 108126

هدیه تراکتورسازی، سپاهان و پدیده به پرسپولیس؛ برانکو اما نگران استقلال!

در پایان هفتۀ بیستم رقابت‌های لیگ برتر، همه چیز به سود پرسپولیس خاتمه یافت تا با توقف سپاهان و پدیده، بهترین فرصت را در اختیار برانکو قرار دهد و صدر جدول از آن سرخپوشان پایتخت شود.
هدیه تراکتورسازی، سپاهان و پدیده به پرسپولیس؛ برانکو اما نگران استقلال!

هفتۀ بیستم رقابت‌های لیگ برتر ایران ساعاتی پیش رسماً پایان یافت تا ابرغول‌های مدعی پس از کلنجار رفتن با رقبا، تکلیف خود را در ادامۀ مسیر بدانند و کار به اوج حساسیت خود برسد، چرا که توقف‌های گاه و ناگاه‌ قدرت‌های اول، باعث شده است تا یکی پس از گزینه‌های قهرمانی با اختلاف کم، پشت‌سر یکدیگر قرار بگیرند.

پرسپولیس

 بدون شک خوشحال‌ترین تیم پایان هفتۀ بیستم رقابت‌های لیگ برتر است! همه چیز به سود سرخ‌ها خاتمه یافت تا پیروزی نه‌چندان هیجان انگیز مردان برانکو موجب آن شود که آنها با 41 امتیاز صدرنشینی خود را در روزهای پر توقف سپاهان و پدیده، به ثبیت برسانند و بار دیگر بر این جایگاه تکیه بزنند؛ پرسپولیس در این روزها به لحاظ کیفی اُفت محسوسی را متحمل شده است و صرفاً نتیجه‌گیری در دستور کار پسران برانکو قرار گرفته است که شاید در ادامۀ مسیر آنها را با مشکلاتی روبرو کند؛ پرسپولیس در هفتۀ بعدی در مازندان نبرد سختی را برابر نساجی پیش رو خواهد داشت.

سپاهان

 زردهای اصفهان در روزهای سخت خود، خیلی سرافراز ظاهر نشده‌اند و پس از بدست آوری رتبۀ صدرجدول با مهره‌های بزرگ و نجومی، سریعاً آن را به رقبا هدیه کرده‌اند تا امیر قلعه‌نوعی متوجه انتقاداتی به دلیل شکست در نبردهای بزرگ شود! چرا که سپاهان عملاً در بزنگاه‌های حساس فصل، ناموفق ظاهر شده است! امید ژنرال اکنون به هفتۀ آینده است، جایی که آنها باید برابر مردان سختکوش پارس جنوبی در نقش جهان به میدان بروند و حداقل برای بازپسگیری رتبۀ دوم خود از پدیده، پیروزی را حاصل کنند، چرا که با شکست برابر تراکتورسازی مدعی، آنها به رتبۀ سوم سقوط کردند.

پدیده

 مردان یحیی گل‌محمدی طراوات و شادابی ابتدای فصل را ندارند و دیگر یکه‌تاز این رقابت‌ها به حساب نمی‌آیند، اما همچنان در کورس قهرمانی قرار دارند و به عنوان آتش زیر خاکستر از سوی مدعیان شناخته می‌شوند، هرچند که آنها نیز خیلی فرصت طلب نشان نداده‌اند و همانند تساوی که در دیدار برابر پیکان حاصل شد، بسیاری از فرصت‌های بزرگ فصل را برای پیشی گرفتن از دیگر مدعیان از دست داده‌اند؛ پدیده در هفتۀ بیست و یکم در خانه به میزبانی از ذوب‌آهن و علی‌منصور خواهد پرداخت.

 استقلال

 یقیناً استقلال تهران، بهترین تیم نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بوده است، تیمی که با انسجام مثال‌زدنی و کیفیتی خارق العاده توانسته تمامی مدعیان را به حیرت بیاندازد و با پیروزی‌های پرگل، با سرعتی تعجب‌برانگیز به سوی صدر جدول حرکت کند؛ پیروزی مقابل فولاد خوزستان در اهواز، باز هم ثابت کرد که این اتحاد از هم گسستنی نیست و وینفرید شفر قلب رقبا را هدف گرفته و تا زمانی که به صدر جدول نرسد، آرام نخواهد گرفت! استقلال تنها نیازمند یک لغزش همگانی از سوی مدعیان است، چرا که اگر این اتفاق رقم بخورد، آنها رسماً وارد کورس تنگاتنگ جنگ صدرنشینی خواهند شد، نبرد برابر نفت مسجد سلیمان در هفتۀ پیش رو شاید این فرصت رویایی را به آبی‌ها اهداء کند!

 تراکتورسازی تبریز

 ژُرژ لیکنز دیگر به مرزهای خودباوری رسیده است و چهره‌اش همانند گذشته مضطرب و پریشان به نظر نمی‌آید! او با عزم و اراده‌ای قوی و با تکیه بر حامیان بزرگی همچون هواداران، توانسته است تی‌تی‌ها را بهتر از هر مربی خارجی دیگری در این دو فصل، رو به جلو هدایت کند تا آنها نیز شانس رسیدن به صدر جدول در آغاز نیم‌فصل دوم برایشان دو چندان تقویت شود، پیروزی برابر سپاهان امیر قلعه‌نوعی بهترین اتفاق ممکن بود تا دیگر تی‌تی‌ها را با اعتماد به نفسی مثال زدنی در رقابت‌های لیگ مشاهده کنیم، تراکتور در هفتۀ بیست و یکم باید دربی شهر تبریز را مقابل تیم بسیار خوب و آمادۀ رضا مهاجری برگزار کند که امتیازگیری در آن چندان کار آسوده‌ای نخواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279j8g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نیم نگاه تراکتور به جدال پرسپولیس و پارس