تاریخ انتشار: 1397/12/10 00:26
پیش بازی نفت مسجدسلیمان - نساجی قائمشهر؛
کد خبر: 108213

بختیاری های مسجد سلیمان در مقابل شمالی های مازندران

از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی به مصاف هم خواهند رفت‌.
بختیاری های مسجد سلیمان در مقابل شمالی های مازندران

دو تیم نفت مسجد سلیمان و نساجی از هفته بیستم روز جمعه ۱۰ اسفند ۹۷ از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان با هم صف آرایی می کنند.

زردهای مسجد سلیمان بعد از دیدار حساسی که در هفته قبل با پرسپولیس داشتند و توانستند این تیم را متوقف کنند باید در هفته بیستم به مصاف شاگردان مجید جلالی در نساجی قائمشهر بروند،روحیه بالای نفتی ها بخاطر متوقف کردن تیم پرقدرت پرسپولیس می تواند نساجی را آتش بکشد و پیروز این میدان باشند و نساجی ها باید هوشیار باشند که شاگردان علیرضا مرزبان سخت به دنبال پیروزی هستند که خود را از پایین جدول بکنند و به میانه های جدول لیگ برتر برسند. اما نساجی هم امیدوار هست با امتیاز مسجد سلیمان را ترک کنند و وضعیت خود را در وسط جدول حفظ کنند و در لیگ برتر بمانند.

در بازی رفت دو تیم در قائمشهر در هفته پنجم با برتری ۱برصفر ببرهای مازندران در حضور هوادارانشان در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به پایان رسید،تک گل قرمزهای نساجی را علی اصغر عاشوری در دقیقه ۵۲ روی پاس گل سجاد آشوری وارد دروازه نفت مسجد سلیمان کرد.

گفتنی است نفت مسجد سلیمان با ۲۶ بازی و کسب ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است و نساجی با همین تعداد بازی و گرفتن ۲۱ امتیاز در مکان نهم جای گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mpdgw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی دو مصدوم و یک محروم دارد