تاریخ انتشار: 1397/12/09 00:59
کد خبر: 108327

لایو جدید علیرضا حقیقی؛بازداشت حقیقت ندارد!

علیرضا حقیقی دروازه بان ملی پوش سابق فوتبال ایران دقایقی قبل با انتشار یک لایو کوتاه به دنبال کنندگان خود پیام داد که اخبار مربوط به بازداشت وی صحت ندارد.
لایو جدید علیرضا حقیقی؛بازداشت حقیقت ندارد!

در شرایطی که امروز بعد از ظهر اخباری مربوط به درگیری این دروازه بان ملی پوش سابق با علی خطیر معاون باشگاه استقلال منتشر شده است و علی خطیر با صحبت های خود گفته بود حقیق امشب در بازداشت و زندان به سر خواهد برد، حقیقی پشت فرمان خودرو شخصی و به همراه دو نفر از دوستانش دقایقی قبل در قسمت لایو اینستاگرام حاضر شد و نکات کوتاهی رابه زبان آورد.

او اعلام کرد که به تازگی تمرین دوم امروز خود را به پایان برده و در تنها به این دلیل به لایو اینستاگرام آمده تا برخی نگرانی ها را برطرف کند. حقیقی با اشاره به اخبار مندرج در رسانه ها گفت که چند سایت و خبرگزاری اخبار کذبی را منتشر کرده بودند که به آنها اطلاعات غلط داده بودند. در نهایت من فردا در مصاحبه ای مفصل درباره همه چیز صحبت خواهم کرد.

به نظر می رسد هدف حقیقی از این لایو تنها بیان این نکته بوده که موضوع بازداشت وی صحت ندارد.

علی خطیر ادعا کرده در جریان یک نزاع ناگهانی در مجموعه انقلاب، حقیقی با سر به بینی او ضربه زده و بینی او را شکسته است اما حقیقی با رد این موضوع قصد دارد فردا درباره آن صحبت کند.

در نهایت او فعلا بازداشت نیست و آنطور که خود گفته امروز را نیز به تمرین گذرانده است. جالب آنکه علی خطیر بعد از گفت و گوی مطبوعاتی بعد از ظهر، غروب امروز نیز به رادیو تهران گفته بود به دلیل شکستگی بینی بعد از ضربه سر حقیقی مجبور به جراحی است. باید دید که اصل ماجرا با توجه به مدعای طرفین دقیقا چیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ap8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش باشگاه استقلال به درگیری علیرضا حقیقی با خطیر