تاریخ انتشار: 1397/12/05 11:39
کد خبر: 108818

ثبت رکوردی جدید توسط امباپه

کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن موفق شد رکوردی دیگر به نام خود ثبت کند. امباپه دیروز به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ1 فرانسه تبدیل شد که در این رقابتها موفق به 50 بار گلزنی شده است.
ثبت رکوردی جدید توسط امباپه

کیلیان امباپه دیروز در جریان پیروزی 3-0 پاری سن ژرمن مقابل نیم دو گل به ثمر رساند تا تعداد گلهای خود در این فصل لوشامپیونا را به عدد 22رسانده و به تیمش PSG کمک  کند با اختلافی 17امتیازی جایگاه خود را در صدر جدول این لیگ مستحکم‌تر کند.

امباپه از زمان مصدومیت دو ابرستاره PSG، نیمار و کاوانی، در هر چهار بازی تیمش گلزنی کرده تا غول فرانسوی جای خالی این دو را احساس نکند. اما دو گل او در نیمه دوم بازی دیروز، تعداد کل گلهای او در لیگ1 فرانسه را به عدد 51 رساند تا به این ترتیب رکورد دیگری به نام این پدیده جوان فرانسوی ثبت شود.

امباپه از سه سال پیش که با پیراهن موناکو بازی در لوشامپیونا را آغاز کرده تا کنون 51 گل در این رقابتها به ثمر رسانده و نام خود را به عنوان جوانترین بازیکنی که موفق شده در لیگ1 این تعداد گل به ثمر برساند در کتابهای فوتبال ثبت کرده است. امباپه در فصل جاری در 20 بازی برای پاریسن ژرمن 22 گل به ثمر رسانده.

امباپه درباره گلزنی‌های خود برای PSG گفته بود:" من هنوز از فوتبال بازی کردن، گل زدن و شکستن رکوردها لذت می‌برم. چیزی که به من انگیزه می‌دهد همین است و از این بابت خیلی خوشحالم". در فصل 2018-2019 تنها فوتبالیستی که توانسته در 5 لیگ بزرگ اروپایی تعداد گلهای بیشتری از امباپه به ثمر برساند، لیونل مسی است که دیروز با هت‌تریک خود، تعداد گلهای فصلش را به عدد 25 رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rqn6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ام باپه:هنوز چیزی تمام نشده است