تاریخ انتشار: 1397/12/05 00:20
کد خبر: 108854

پیش بازی سایپا - تراکتورسازی؛ بحران زده های پایتخت میزبان قرمزهای تبریز

در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ایران، دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی سایپا - تراکتورسازی؛ بحران زده های پایتخت میزبان قرمزهای تبریز

نارنجی‌پوشان تهرانی ۹ هفته است که در لیگ برتر برد نداشته‌اند و روی نوار ناکامی گام برمی‌دارند. علی دایی در این هفته‌های اخیر تنها تیمی را که توانسته به عنوان سرمربی شکست بدهد تیم گمنام هندی در مرحله اول پلی آف آسیا بود و  در سایر مسابقات یک ناکام مطلق بوده است. سایپا در دیدار با الریان هم ۳۳ بر یک بازنده شد تا هم  سهمیه ایران در این فصل لیگ قهرمانان در مرحله گروهی کم شود و هم برای اولین مرتبه در فوتبال  ایران شاهد اعتصاب در تیمی مثل سایپا باشیم. بازیکنان سایپا روزهای پنجشنبه و جمعه در حضور دایی دست به اعتصاب زدند و  علیه باشگاه مصاحبه کردند تا شاید اینگونه تصور شود که عامل همه ناکامی‌های فنی تیم سایپا مدیران این باشگاه صنعتی هستند!

سایپا روز یکشنبه بازی سختی مقابل تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز دارد که در حال اوج گرفتن و رسیدن به جمع مدعیان بالای جدول هستند اما علی دایی همیشه روحیه جنگندگی داشته و همواره در بدترین شرایط به وضعیت مناسب برمی‌گردد بنابراین احتمال دارد تیم دایی مقابل تراکتورسازی همه را شگفت زده کند هنوز یادمان هست که دایی با تیم منحل شده نفت تهران قهرمان جام حذفی شد! بنابراین اگر تراکتورسازی خود را از پیش برنده این مسابقه بداند ممکن است  دچار غافلگیری شود! بازی رفت دو تیم هم با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی به پایان رسید.

به هر حال امروز علی دایی در نشست خبری‌ اش احتمالا حرف های جنجالی خواهد زد. حرف‌هایی از جنس صحبت‌هایش در باشگاه‌های نفت تهران، راه آهن !

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnrlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تراکتور سازی به نشست خبری نرسید