تاریخ انتشار: 1397/12/04 09:41
کد خبر: 108967

هارمونی پرسپولیس بهم می ریزد؛بازیکنان جدید باید کم کم به ترکیب اضافه شوند!

پیشکسوت سرخ پوشان گفت: اضافه شدن بازیکنان جدید که از خوبهای لیگ بودند ابتدا به ساکن هارمونی پرسپولیس را بهم می‌ریزد و آنها باید کم کم به ترکیب اضافه شوند.
هارمونی پرسپولیس بهم می ریزد؛بازیکنان جدید باید کم کم به ترکیب اضافه شوند!

نادر باقری در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: ملی پوشان پرسپولیس هنوز خوب ریکاوری نشده‌اند و به عقیده من هنوز در حالت فوتبال زدگی قرار دارند. باید قدری به آنها زمان داد تا به شرایط آرمانی بازگردند.

وی اضافه کرد: ضمن این که بازیکنان جدید هم هنوز آنطور که باید و شاید در ترکیب جا نیفتاده‌اند و این باعث می‌شود تا این تیم در نیم فصل دوم قدری از آن اقتدار نیم فصل اولش فاصله گرفته باشد.

پیشکسوت سرخ پوشان خاطرنشان ساخت: برانکو خریدهای خوبی در راستای تقویت تیمش داشته است و همه بازیکنان جدید این تیم از بهترین‌های تیم‌های سابق شان بوده‌اند. اما جمع شدن آنها در پرسپولیس باعث می‌شود ابتدا به ساکن هارمونی این تیم را بر هم بزند.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس تصریح کرد: نفرات جدید باید کم کم و به تدریج به ترکیب اضافه شوند تا روند امتیاز گیری این تیم قطع نشود.

باقری در خصوص دیدار سرخ پوشان با نفت مسجد سلیمان بیان داشت: قطعا یک دیدار سخت انتظار پرسپولیس را می‌کشد اما من فکر می‌کنم برانکو و تیمش پیروز از این میدان خارج شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vjelj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر پرسپولیس قهرمان نشود جای تعجب دارد!