تاریخ انتشار: 1397/12/03 21:22
کد خبر: 109002

علوان‌زاده: باید امتیازات بیشتری جمع کنیم/ توقعات از ما بالا رفته است

هافبک تازه وارد ماشین سازان درباره شکست امروز این تیم معتقد است به دلیل اینکه ما نیم فصل را با برد شروع کردیم کمی توقعات از ما بالا رفت.
علوان‌زاده: باید امتیازات بیشتری جمع کنیم/ توقعات از ما بالا رفته است

 احسان علوان زاده پس از بازی تیم های ماشین سازی و پیکان درباره شرایط تیم خود گفت: ما نیم فصل را خوب شروع کردیم و توانستیم دو بازی را ببریم هر چند هفته پیش هم در دقایق پایانی دروازه مان باز شد. در این بازی هم همه دیدند که پیکان فقط یک موقعیت داشت و همان یک موقعیت را به گل تبدیل کرد اما تیم ما موقعیت های فراوانی داشت که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

او ادامه داد: موقعیت هایی مانند ضربه پنالتی که در دقایق پایانی نصیب تیم شد اما باز هم نتوانستیم از آن استفاده کنیم. انشالله بتوانیم در بازی های بعدی جبران کنیم تا هواداران مان را خوشحال کنیم. تیم ما واقعا تیم خوبی است و بسیار با انگیزه بازی می کند. قطعا باید امتیازات بیشتری داشته باشد.

علوان زاده درباره بالا رفتن توقعات از تیم ماشین سازی گفت: به دلیل اینکه ما نیم فصل را با برد شروع کردیم کمی توقعات از ما بالا رفت. البته این موضوع واقعیت هم هست چرا که ما تیم را جوری بستیم که در نیم فصل دوم برای رده های پنجم و ششم بجنگیم. در این بازی هم دیدید که دقیقه نود پنالتی خراب کردیم اما در برابر سپیدرود هم در دقیقه نود دروازه مان باز شد تا نتوانیم با پیروزی خود را به تبریز برسانیم.بهرحال فوتبال همین است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279yzn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت هافبک مغضوب به تمرینات ماشین سازی