تاریخ انتشار: 1397/12/02 21:52
کد خبر: 109129

از دست رفتن توپ طلا یا پرواز ققنوس از خاکستر بانوی پیر؟

کریستیانو رونالدو شب گذشته یکی از ناکام‌ترین شب‌های عمر فوتبال خود را در واندامتروپولیتانو سپری کرد.
از دست رفتن توپ طلا یا پرواز ققنوس از خاکستر بانوی پیر؟

بازگشت کریستیانو رونالدو به مادرید شبی تلخ را برای این اعجوبۀ پرتغالی رقم زد. سناریویی غمگین برای مرد همیشه پیروز میادین، چیزی نبود که هواداران رونالدو از 90 دقیقه هیجان در واندامتروپولیتانو انتظار آن را داشتند. اتلتی‌ها نه تنها پاها بلکه حتی در نهایت چشمان و گوش‌های رونالدو را نیز بستند تا او فقط منتظر حضور سرخ‌پوست‌های سیمئونه در تورین باشد.

حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا در مقابل اتلتیکو مادرید قطعاً به معنای از دست رفتن توپ طلا برای رونالدو است، رونالدویی که با جدایی از جمع کهکشانی‌های مادرید در پی چالشی جدید بود و برای اثبات خودش به دنبال جام قهرمانی اروپا برای بانوی پیری بود که سالیان درازی است انتظار دست‌یابی به قلۀ فوتبال اروپا را دارد.

 البته مرد سخت‌کوش و جان‌سختِ جهان فوتبال بارها نشان داده که می‌تواند به هرآنچه که اراده کند دست یابد. به آتش کشیده شدن یوونتوس در مادرید را نمی‌توان به معنای نابودی این تیم دانست زیرا قطع به یقین رونالدو می‌تواند هم‌چون ققنوسی از دل این خاکستر به پاخواسته و تورینی‌های جاه‌طلب را به آنچه که با تمام وجود خواهان آن هستند برساند.

 گویا فوق‌ستارۀ پرتغالیِ این داستان مهیج دیگر نباید به گذشتۀ خود نگاه کند تا بتواند آینده‌ای را که بانوی پیر برای زنده ماندن می‌خواهد بسازد. گذشتۀ رونالدو کسب 5 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان است که شب گذشته در مقابل چشمان هزاران نفر آن را به رخ مردان جسور دیگو کشاند اما آیندۀ او در گرو شکست همین مردان جسوری است که با عرض اندامشان حتی همان گذشتۀ درخشان CR7 را نیز لکه‌دار خواهند کرد.

 باید منتظر ماند و دید که در شب سه‌شنبه، 21اسفندماه در تورین و در ورزشگاه یوونتوس آره‌نا رونالدو نقش یک ققنوس زیبا را بازی خواهد کرد یا شکست مقابل اتلتیکومادرید توپ طلا و حتی اعتبار مرد پرتغالی را از او خواهد گرفت و بانوی پیر نیز به دنبال پسر دیگری برای اعادۀ حیثیت از دست رفته خواهد رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2awe9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دی ماریا: مسی کارهایی با توپ انجام می‌دهد که دیگران از انجام آنها ناتوانند