تاریخ انتشار: 1397/12/02 14:54
کد خبر: 109178

بازیکن سایپا: مجبور بودیم تمرین را تعطیل کنیم

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: دو سال است که در باشگاه سایپا مشکل مالی داریم و چک‌هایی که به ما داده شد هم نقد نشده است.
بازیکن سایپا: مجبور بودیم تمرین را تعطیل کنیم

امید خالدی در مورد اعتراض بازیکنان به شرایط مالی و اعتصاب آنها اظهار داشت: بازیکنان تیم ما دو سال است که مشکل مالی دارند و چک‌هایی هم که باشگاه به ما داده بود تا پاس شود پاس نشده است. به همین خاطر بازیکنان تصمیم به اعتراض گرفتند و بر همین اساس تمرین را تعطیل کردیم تا اعتراض خود را نشان بدهیم. 

وی افزود: علی دایی در این مدت یک تنه جور باشگاه را کشیده است حتی زمانی که من با باشگاه دعوایم شد چون پولم را نمی‌دادند دایی صد میلیون تومان به من قرض داد تا مشکلم حل شود و بعد از یک سال این پول را به او پس دادم. رضا اسدی به خاطر حل مشکل مصدومیتش به دوبی رفت و هزینه درمان او را هم دایی پرداخت. حسین منادی دروازه‌بان ما را هم حمایت مالی کرد مگر یک آدم چقدر می‌تواند جور باشگاه را بکشد. تازه این نفراتی است که من خبر دارم شاید خیلی‌های دیگر هم در تیم باشند که دایی به آنها کمک کرده اما من خبر نداشته باشم. 

خالدی با اشاره به وعده‌های مدیران باشگاه عنوان کرد: فصل گذشته وقتی آسیایی شدیم به ما وعده پاداش دادند اما بعد از آن گفتند باید دو بازی پلی‌آف را ببرید تا به شما پاداش بدهیم که در یک بازی برنده شدیم و بازی بعدی را باختیم و حقمان هم باخت نبود از نظر فنی برتر از الریان بودیم اما هزینه‌ها و امکانات الریان را با ما مقایسه کنید. الریان تیمی است که دستمزد یک بازیکنش شاید به اندازه بودجه دو فصل باشگاه سایپا باشد. تازه ما با مشکلات به قطر رفتیم، ویزای سه بازیکن ما نرسید و شرایط‌مان سخت بود اما ذوب آهن با پرواز چارتر به قطر رفت که حقش هم همین است. باشگاه به بازیکنانش احترام می‌گذارد و احترام هم می‌‌بیند اما ما به خاطر علی آقا صبر و تحمل کردیم و با تمام وجود هم برای باشگاه بازی کردیم. در نهایت هم در دقایق آخر گل خوردیم که به خاطر برخی اشتباهات فردی بود.  علی دایی چقدر می‌تواند برای باشگاه هزینه کند او حتی هوای باشگاه را هم داشته است، هزینه عمل اسدی در امارات را داد، اسدی بازیکن باشگاه است، دایی به کل کشور خدمت کرده و ما هم به خاطر او تمام تلاشمان را انجام دادیم.

خالدی با اشاره به اینکه عروسی در پیش دارد، گفت: چند روز دیگر باید عقدکنان بگیرم اما مطالبات ما پرداخت نمی‌شود. ما شرمنده علی آقا هم شدیم اما مجبور بودیم تمرین را تعطیل کنیم. باشگاه چک‌های برج 9 و 12 را به ما داد که چک‌های برج 9 پاس نشده است. این پول‌ها مربوط به دو سال پیش است.

وی در مورد اینکه با مدیرعامل باشگاه در این مورد صحبت کرده یا نه، گفت: بله، ما در قطر با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم، آقای درویش هم خودش شرمنده است و سرش پایین است. یک ساعت در فرودگاه قطر با او صحبت کردیم، مدام می‌گفت انشاءالله حل می‌شود، گفت که به کارخانه رفته تا بتواند مشکل باشگاه را حل کند اما ظاهراً تغییر مدیرعامل کارخانه باعث تأخیر در پرداخت‌ها شده است. به من بازیکن چه ربطی دارد که مدیرعامل کارخانه تغییر کرده است، شب عید است و ما هم هزینه داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bngje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار نقل و انتقالاتی صنعت نفت/ جدایی کرار جاسم از جمع زردپوشان آبادانی