تاریخ انتشار: 1397/12/02 12:08
کد خبر: 109198

نادری بجای کاپیتان؛اینک زمان اثبات است!

مشخص نیست سیدجلال حسینی تا چه زمان از میادین دور خواهد بود اما بعید است او حداقل برای بازی با نفت مسجد سلیمان آماده شود.
نادری بجای کاپیتان؛اینک زمان اثبات است!

پرسپولیس که در لیگ پانزدهم به خاطر دریافت گل زیاد جام قهرمانی را از دست داد، در لیگ های شانزدهم و هفدهم با حضور سیدجلال حسینی موفق شد بهترین خط دفاع لیگ را از آن خود کند و دو قهرمانی متوالی را با کاپیتان جدیدش رقم بزند. این فصل نیز در روزهای محرومیت زوج شجاع - سیدجلال، دفاعی مستحکم را برای پرسپولیسی ها به وجود آورد تا آن ها در نهایت با دریافت کمتر از 10 گل در یک نیم فصل، محرومیت را به پایان برسانند.

اما در بازی قبلی این تیم مقابل پدیده مشهد، سیدجلال حسینی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و احتمالا حداقل بازی با نفت مسجد سلیمان را از دست می دهد و محمد نادری باید به جای او در زمین بازی کند. نادری که تنها یک حضور فیکس با پیراهن پرسپولیس را تجربه کرده، اکنون در مقطعی حساس جای کاپیتان این تیم را در ترکیب اصلی خواهد گرفت و آزمونی مهم را خواهد داشت.

شاید بازی با نفت مسجد سلیمان دیدار سختی برای قرمزها نباشد اما نادری باید از همین ابتدا خود را به کادرفنی نشان دهد تا در صورت نیاز برای یک دفاع چپ یا وسط، برانکو از او استفاده کند. همچنین میزان مصدومیت سیدجلال نیز موضوع مهمی است که این امکان را برای نادری فراهم می کند تا در بازی های بعدی نیز به میدان برود. تا پایان سال شمسی جاری، سرخپوشان تهران در سه بازی خارج از خانه به مصاف نفت مسجد سلیمان، نساجی و سپیدرود می روند که مسابقاتی بسیار مهم برایشان است و در آسیا نیز مقابل پاختاکور و السد صف آرایی می کنند.

از طرف دیگر قرارداد 6 ماهه این بازیکن با تیم پرسپولیس، شرایطی را به وجود آورده تا نادری در صورت درخشش بتواند آینده بهتری را برای خود رقم بزند و با شرایطی بهتر پای میز مذاکره با پرسپولیس یا دیگر تیم ها بنشیند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279ype

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور سید جلال در تمرین امروز پرسپولیس