تاریخ انتشار: 1397/11/30 13:06
کد خبر: 109466

ریسک بزرگ جلوی برانکو و سید جلال حسینی/وضعیت کاپیتان عصر امروز مشخص میشود

برانکو ایوانکوویچ از کادر پزشکی تیمش خواسته است مشخص کنند سیدجلال حسینی تا بازی اول لیگ قهرمانان اماده خواهد بود و اگر پاسخ مثبت است از چه زمانی می تواند تمرینات را کامل و با فشار بالا انجام دهد.
ریسک بزرگ جلوی برانکو و سید جلال حسینی/وضعیت کاپیتان عصر امروز مشخص میشود

پرسپولیس در شرایط خاصی قرار گرفته است. با وجود بازیکنانی که جذب شده اند همچنان سید جلال حسینی جزو نفراتی نیست که سرخپوشان اماده باشند که بدون او بازی کنند. در این ارتباط با قاطعیت باید گفت بخشی از این نیاز فنی است و به توان هدایت خط دفاع مربوط می شود، اما بخش دیگری از آن روانی است. این حقیقت را می شد در همین بازی با پدیده ، وقتی که سید جلال روی زمین نشسته بود و بیرانوند نگران بالای سرش قرار داشت و او را قسم می داد که بلند شده و بازی را ادامه داد حس کرد.

آسیب دیدگی سید جلال با توجه به نقطه تمرکز درد مربوط به همسترینگ دانسته می شود. جدای از شدت مشکل که باید تصویربرداری آن را مشخص کند نکته دیگر این است که با توجه به سوابق سید جلال او یک جورهایی با این آسیب، همزیستی مسالمت امیز داشته است. نداشتن جایگزین همطراز، محرومیت سرخپوشان از جذب بازیکن و بازی های مهم مانع اصلی برای بهبودی کامل بوده است. از این منظر نرفتن او به جام جهانی هر چند ظلمی به او و تیم ملی ایران بود، اما نعمتی برای پرسپولیس تلقی می شد تا در یکی سخت ترین دوران های فعالیت خود از حضور یک سید جلال آماده و قبراق با بالاترین حد کارایی برخوردار باشد.

 اگر آسیب وارده تا حدی جدی باشد، برانکو و کادر پزشکی پرسپولیس باید تصمیم سختی بگیرند. آیا او را به هر قیمتی زودتر برسانند یا اجازه دهند طول درمان کامل شود؟ البته روند بهبودی و ترمیم در سنین گوناگون متفاوت است.

کادر پزشکی پرسپولیس می گوید گزارش ام آر آی را تا ظهر امروز دریافت می کنند تا ارزیابی دقیق تری برای آن چه باید انجام دهند داشته باشند.این مسایل در حالی روی می دهد که در موردی چون محسن ربیع خواه، قرار بود وی بعد از دو هفته آماده بازگشت به میادین شود، اما در همین بازی اخیر هم در فهرست تیم قرار نگرفت. ربیع خواه در این مدت یک بار تمرینات جدی خود را آغاز و دوباره آن را متوقف کرد و بار دیگر از چند روز قبل با تیم تمرینات کاملی داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rq6ab

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت سید جلال جدی است؟