تاریخ انتشار: 1397/11/29 12:38
کد خبر: 109633

تعجب فدراسیون فوتبال از غیبت نمایندگان باشگاه استقلال!

دیروز نشست راه اندازی سیستم VAR در استادیوم آزادی در حالی برگزار شد که نماینده باشگاه استقلال در این نشست حضور پیدا نکرد که این موضوع تعجب فدراسیون فوتبال را بهمراه داشت.
تعجب فدراسیون فوتبال از غیبت نمایندگان باشگاه استقلال!

شفر یکی از مربیانی بود که در هفته های اخیر به داوری معترض بود که اتفاق آخر در بازی با تراکتورسازی رخ داد. او بعد از این بازی خطاب به خبرنگاران گفته بود داور باید اشکان را از بازی اخراج می کرد و در آخر بازی داور از او عذرخواهی کرده است. هر چند ادعای عذرخواهی از شفر توسط داور مسابقه و هم چنین داوود رفعتی رد شد.

 

با توجه به اعتراض های شفر به داوری انتظار می رفت استقلال در نشست مورد اشاره نماینده داشته باشد و این نماینده دیدگاه های خود را در مورد بهبود شرایط داوری ارایه دهد و حتی گلایه های باشگاه استقلال را در مورد داوری به اعضای کمیته داوران و هم چنین رییس فدراسیون فوتبال ارایه دهد! اما در حالی که نماینده باشگاه پرسپولیس در این نشست حاضر شده بود خبری ازنماینده باشگاه استقلال خبری نبود که این موضوع تعجب فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

 

جالب توجه اینکه در این نشست در خصوص خرید سیستم VAR از خارج از کشور با کمک فیفا بحث هایی مطرح شد. به خصوص که فیفا گفته بود به کشورها در خصوص راه اندازی این سیستم کمک خواهد کرد. با توجه به طلب هایی که فدراسیون فوتبال از فیفا دارد دست کم می تواند یک ست سیستم VAR برای استادیوم آزادی خریداری کند. هر چند انتظار باشگاه ها این است این سیستم برای همه استادیوم ها خریداری شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwlpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه تراکتورسازی مخالف VAR است