تاریخ انتشار: 1397/11/28 22:04
کد خبر: 109689

کریستیانو رونالدو متهم به ستاره‌کُشی!

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس شاید به لحاظ فنی، قدرت این تیم را افزایش داد و موجب بروز پیشرفت‌هایی در جمع بیانکونری‌ها شده باشد، اما...
کریستیانو رونالدو متهم به ستاره‌کُشی!

شخصیت خاص و بزرگ کریستیانو رونالدو در جهان فوتبال سال‌هاست که به اثبات رسیده است و هیچ‌کس نتوانسته خرده‌ای به او کیفیت فنی‌اش‌ بگیرد، چرا که رونالدو هرآنچه که می‌بایست به عنوان یک ابرستاره داشته باشد، در خود دارد و تاثیرش بر دنیای فوتبال، علی الخصوص: رئال مادرید و تیم ملی پرتغال انکار نشدنی است، اما با تمامی این تفاسیر نقدهای علیه او مطرح است!

 در سال‌های اخیر هیچ ستاره‌ای نتوانسته است در حضور کریستیانو رونالدو ابراز موجودیت کند! از گنزالو هیگواین و آنخل دی‌ماریا، کریم بنزما، گرت بیل، رائول، جیمز رودریگز، رائول، کاکا و ...، هیچکدام هرگز نتوانستند در کنار رونالدو آن چهرۀ خاص و منحصربفردی که همگان از یک ستارۀ حاضر در لباس رئال مادرید انتظار دارند را ببینند! زیرا هیچ‌کس نمی‌توانست او سدی برای او باشد.

رونالدو این وضعیت را امروز  به یوونتوس سرایت داده است، بیانکونری‌ها با حضور او قدرتمند و ترسناک‌تر از هرزمانی به نظر می‌آیند، اما در حضور او، بانوی پیر بخشی از داشته‌ها و دارایی‌هایش که برای سال‌ها متکی بر آن در میادین بزرگ ظاهر می‌شد از دست داد! دارایی بزرگی به نام پائولو دیبالا که حداقل برای 3 فصل خط حملۀ گورخرهای تورین را بیمه کرده بود و به یکباره بدل به مهره‌ای نیمکت نشین در آلیانز شد.

بزرگان بسیاری برای سال‌ها زیر سایۀ رونالدو بودند، آنها همیشه از قرار گرفتن بر روی پلۀ اول محروم شدند، چرا که کریستیانو همیشه مستحق ایستادن بر روی پلۀ اول بود! در این ماجرا شخص رونالدو هیچ دخالتی را در رقم خوردن این اتفاقات نداشته و ندارد و بدیهی است که تمام بازیکنان ترکیب اصلی زیرسایۀ او قرار بگیرند، چرا که یک کریستیانو برابر است با 11 مرد! اما به صورت خودکار حضور او در نوک پیکان خط حملۀ هر تیمی، چون آفت، آمادگی دیگر مهاجمان را به نابودی می‌کشد! همانند امروز که دیگر هیچ نامی از پائولو دیبالا به گوش نمی‌رسد! همانند تمام اتفاق‌های خوبی که می‌توانست برای گرت بیل رقم بخورد، اما اعتماد به‌نفس او را برای همیشه از بین برد تا ثابت شود که کریستیانو چون خورشید هرگز نمی‌تواند به نزدیکان خود عشق ببخشد و به‌واسطه طبیعتش همه چیز را با هم می‌سوزاند!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qw5op

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امره جان: یوونتوس یک باشگاه خانوادگی واقعی است؛ هیچ بازیکنی مزیتی نسبت به دیگران ندارد