تاریخ انتشار: 1397/11/28 17:18
کد خبر: 109722

حدادی‌فر: ذوب‌آهن تیمی نیست که برای صعود ناامید باشد

از نگاه قاسم حدادی‌فر، کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن با توجه به عملکرد ذوبی‌ها در لیگ برتر، حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم از جذابیت بیشتری برخوردار است.
حدادی‌فر: ذوب‌آهن تیمی نیست که برای صعود ناامید باشد

قاسم حدادی‌فر با اشاره به دیدار تیمش برابر الغرافه و آخرین وضعیت ذوب‌آهن گفت: ما بعد از برد برابر الکویت تمرینات و ریکاوری خوبی داشتیم و حالا هم آماده بازی با الغرافه هستیم. البته می‌دانیم که برابر الغرافه بازی سختی داریم، چون آنها بازیکنانی خوب و باکیفیت در اختیار دارند. با این حال با تمام وجود می‌جنگیم تا در زمین حریف به پیروزی برسیم.

هافبک چپ پای ذوب‌آهن در واکنش به اینکه پیش‌بینی‌ها بیشتر حاکی از صعود تیم الغرافه به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست، اظهار داشت: الغرافه جزو تیم‌های ثروتمند آسیاست و من هم چنین پیش‌بینی‌هایی را شنیده‌ام، ولی ذوب‌آهن تیمی نیست که برای صعود ناامید باشد. ما در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم به همین دلیل در ادامه فصل جاری، لیگ قهرمانان برای ذوب‌آهن جذابیت دارد و امیدوارم با شکست دادن الغرافه به مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود کنیم.

حدادی‌فر که سابقه حضور در تیم ملی را هم دارد، در پاسخ به این پرسش که سرمربی بعدی تیم ملی باید ایرانی باشد یا خارجی تصریح کرد: متأسفانه سال‌هاست که در آسیا قهرمان نشده‌ایم و امیدوارم یک مربی به تیم ملی بیاید و یک جام در آسیا برای ما به ارمغان بیاورد. متأسفانه قهرمان نشدن در جام ملت‌ها حسرت بزرگی در دل ما گذاشت و باید مربی را انتخاب کنیم که جدا از بحث نتیجه‌گیری و انجام بازی خوب، بتواند تیم ما را در جام ملت‌ها قهرمان کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الان صعود به جام جهانی از قاره آسیا تقریباً آسان است و چه بسا که تیمی مثل هند در دوره بعد برای خودش شانس صعود به جام جهانی قائل شود. امیدوارم یک مربی خوب و بزرگ برای تیم ملی بیاورند و بعد از راهیابی به جام جهانی در دوره بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygeny

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمزی هم طلب خود از تراکتورسازی را به AFC اعلام کرد