تاریخ انتشار: 1397/11/28 12:54
کد خبر: 109757

قطبی:اصلا من هم یک crazy هستم!

دستیار برزیلی افشین قطبی در سومین مسابقه ای که روی نیمکت فولاد نشست از سوی داور مسابقه اخراج شد تا خاطرات یازده سال قبل تکرار شود.
قطبی:اصلا من هم یک crazy هستم!

مارکو آنتونیو آلوارز فریرا مربی برزیلی تیم فولاد کسی است که در بازی این تیم برابر پرسپولیس توسط داور مسابقه اخراج شد. البته در تصاویر تلویزیونی وضعیت به گونه ای بود که حتی گزارشگر مسابقه نیز دچار اشتباه شد و به اشتباه گفت که داور ابراهیم میرزاپور مربی دروازه بان های فولاد را اخراج کرده است.

 

مارکو دستیار برزیلی قطبی در فولاد در سال 1387 و لیگ هشتم نیز به عنوان دستیار این مربی به پرسپولیس آمد و اتفاقا در هفته هایی که قطبی در دومین سال حضورش در ایران با پرسپولیس بود او نیز یکی از دستیارانش بود. نکته جالبی که درباره مارکو باید گفت این که او وقتی به پرسپولیس آمد همه به عنوان مربی دروازه بان ها او را می شناختند اما مارکو در پرسپولیس دستیار اول افشین قطبی بود و حتی مثل بازی با هفته هفدهم برابر پرسپولیس سابقه اخراج داشت.

 

او در بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن در لیگ هشتم که با نتیجه دو بر دو به پایان رسید توسط داور مسابقه به خاطر استفاده از یک کلمه انگلیسی اخراج شد موضوعی که باعث شد قطبی در کنفرانس خبری به آن واکنش نشان بدهد. در مصاحبه بعد از بازی که خبرگزاری ایسنا در ۳ شهریور ۱۳۸۷ منتشر کرد قطبی می گوید:« داور پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت و این برای چندمین بار است که داورها به ضرر پرسپولیس سوت می‌زنند. من واقعا از مربیگری در پرسپولیس خسته شدم. چرا که نمی‌دانم با مشکلات خارج از زمین تیم پرسپولیس چه کار کنم. اگر داوران می‌خواهند، امتیازی از پرسپولیس کم کنند، بهتر است پیش از شروع بازی این کار را انجام دهند تا ما تکلیف خودمان را بفهمیم. من امروز از این که داور بازی دستیار برزیلی‌ام را اخراج کرد، به عنوان یک ایرانی بسیار خجالت کشیدم. او داور را درباره یک سوت اشتباه crazy (دیوانه) خطاب کرد که این لغت در فوتبال معنی بسیار بدی ندارد و من خیلی خجالت کشیدم که داور به خاطر چنین کلمه‌ای او را از روی نیمکت اخراج کرد. این کلمه اصلا بد نیست؛ من هم یک crazy هستم. اصلا همه فوتبال دوستان و هواداران هم crazy هستند.. »

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gwlx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لقب بهترین تغییر لیگ هجدهم به فولادی ها اختصاص یافت