تاریخ انتشار: 1397/11/28 01:34
کد خبر: 109794

بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی شده است/باید اشتباهات داوران رسانه ای شود

بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی شده است/باید اشتباهات داوران رسانه ای شود

احسان ادیبی سرمربی جوان تیم فوتبال بهین باتیس اصفهان در مصاحبه ای خواندنی مهمان فرتاک ورزشی بود:

احسان ادیبی در رابطه با شرایط لیگ دسته سوم و داوری ها افزود:

لیگ ۳ حیاط خلوت بازیکنان لیگ برتری و لیگ یکی شده است امتیاز های بر باد رفته ی ما  توسط اشباهات پی در پی داوران را آیا برمیگردانند؟

۶ امتیاز ما توسط داوران از بین رفته است فیلم آن هم موجود می باشد، با این ۶ امتیاز شرایط مان در جدول بسیار متفاوت می شد هر کس حق اشتباه دارد ، از من مربی تا بازیکن و حتی داور اما اشتباهات تکراری را چه باید کرد.

من نمیگویم که خدایی ناکرده این اشتباهات عمدا هست، مطمئنم که سهوا این اتفاق رخ میدهد،اما اگر  مربی را محروم میکنند یا اعضای تیم ها را و بعد رسانه ای میشود حتما داورانی که قضاوت اشتباه دارند را هم رسانه ای کنند که داوران دیگر هم حواسشان راجمع کنند.

امیدوارم بعد بازی با سینا صنعت  ایذه هیچ حقی از تیم ها اجحاف نشود نه تیم میزبان نه تیم میهمان

لیگ های دو و سه حیاط خلوت بازیکنان بازنشسته ی لیگ برتر و دو شده است فدراسیون بهتر است برای لیگ ۳ و ۲ شرایط سنی تعریف نماید برای مثال لیگ ۲ زیر ۳۰ سال و لیگ ۳ زیر ۲۵ سال تا در آینده بتوان از جوان ها در لیگ های بالاتر استفاده کرد با این شرایط یه بازیکن ۱۹ساله ی کم تجربه چطور میتواند استعدادش را مقابل یک بازیکن ۳۵ساله باتجربه به نمایش بگذارد؟؟؟

فرق ما با کشور های مدرن دنیا همین جاست، قطر بازیکنان جوان کشور های دیگر را به استخدام میگیرد و تبعییت آن ها را تغییر میدهد چون کشورش نیروی انسانی جوان ندارد ولی ما به دست خودمان جوان هایمان را میسوزانیم هدف فدراسیون از لیگ های پایه و بزرگسالان ۲و۳ فقط برگزاری مسابقات است نه استعدادیابی برای لیگ های بالاتر.

همچنین در ادامه در مورد وضعیت تیم خود افزود:

خدارو شکر این بازی با نفرات کامل به ایذه سفر میکنیم در بازی قبلی ۴مصدو‌م ،و دو محروم داشتیم که برای اولین بار از اول فصل تا به اینجا هیچ محروم و مصدومی نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ygeby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد غرقابی: بخاطر مشکلات شخصی نمی‌توانستم در خارج از تهران بازی کنم