تاریخ انتشار: 1397/11/26 15:26
کد خبر: 109973

بیانیه باشگاه فولاد قبل از دربی خوزستان

روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان قبل از دربی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان بیانیه خطاب به هواداران صادر کرد.
بیانیه باشگاه فولاد قبل از دربی خوزستان

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان قبل از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

جدا از مسائل فوتبالی این دیدار از جنبه‌های دیگری می‌تواند به روزی زیبا و به یاد ماندنی در فوتبال استان خوزستان بدل شود.

‌دربی روز یکشنبه در اهواز حال و هوای متفاوتی دارد. دربی اخلاق، اتحاد و معرفت در پیش است و فولادمردان باید به مصاف تیم هم استانی و دوست داشتنی نفت مسجدسلیمان بروند، این بازی هم به جهت کسب امتیاز و تداوم سیر صعودی فولاد و هم به جهت میزبانی از تیم هم استانی برای ما حائز اهمیت است.

‌فولادی‌ها در نیم فصل نخست برابر این تیم زاگرس نشین به میدان رفتند و شاهد میهمان نوازی آنها بودند، روزی که هواداران نفت با شعارهای حمایتی و خوشامدگویی مسجدسلیمان را به خانه فولادی ها تبدیل کرده بودند، رفتاری که جای تقدیر و تشکر داشت.

‌اما اکنون وقت تلافی است و از آنجا که میزبانی در دست هواداران فولاد است و قطعا تیم نفت از حمایت هواداران خود در ورزشگاه غدیر بهره خواهد برد، باید به بهترین شکل از تیم میزبان استقبال به عمل آورد.

‌هرچند که این بازی در اصل یک رقابت است اما در نگاهی کلی تر چیزی جز اتحاد و همدلی را بین هواداران دوتیم به ارمغان نخواهد آورد و هم استانی ها از هر قومی که باشند با دوستی و برادری به استقبال این دربی خواهند رفت.

‌از هواداران اصیل فولاد که همواره یار و یاور این تیم بوده اند و در دیدار برابر پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند، انتظار داریم ضمن حضور حداکثری برای حمایت از تیم خود در این دربی حساس با استقبال خوب خود از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان یک روز خوب و به یادماندنی را در غدیر اهواز رقم بزنند و فرهنگ بالای خوزستانی خود را به نمایش بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/368ddj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کار استقلال برای رقابت با نفت مسجد سلیمان سخت شد!