تاریخ انتشار: 1397/11/26 14:30
کد خبر: 109984

کج سلیقگی مسئولان سازمان لیگ در زمان برگزاری دو دیدار جذاب لیگ برتر

مسئولان سازمان لیگ با یک بد سلیقگی دو دیدار جذاب لیگ برتر را تقریبا همزمان برگزار می کنند.
کج سلیقگی مسئولان سازمان لیگ در زمان برگزاری دو دیدار جذاب لیگ برتر

سه تیم بالا نشین لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه در دو دیدار به میدان می روند. در اولین دیدار تراکتورسازی رده چهارمی و استقلال رده پنجمی برابر یکدیگر قرار می گیرند تا شاهد یکی از حساس ترین دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر با حضور چند ستاره نامدار و درجه یک باشیم.

این دیدار طبق برنامه ریزی سازمان لیگ از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود و از شبکه سه پخش خواهد شد.

کج سلیقگی مسئولان سازمان لیگ اما در زمان برگزاری دیدار پیکان و سپاهان است. این دیدار به شکل عجیبی از ساعت 16 آغاز خواهد شد تا 30 دقیقه بعد از شروع مسابقه اول، این دیدار نیز شروع شود و مسابقه حساس تیم دوم جدول خارج از خانه تقریبا قربانی دیدار اول می شود.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که با سلیقه بهتر مسئولان سازمان لیگ در یک روز تعطیل امکان ایجاد یک نیم روز تمام فوتبالی وجود داشت و مانند دیگر لیگ های دنیا، مسئولان سازمان لیگ می توانستند به شکلی این دو دیدار را برنامه ریزی کنند که تماشای یک مسابقه باعث از دست رفتن دیگر مسابقه نشود و هواداران از این دو بازی حساس به صورت کامل لذت ببرند.

لیگ هجدهم با توجه به قدرت گرفتن تیم های استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده در کنار تیم آماده پرسپولیس که مدافع عنوان قهرمانی است از جمله لیگ های جذاب طی سال های اخیر است و تماشاگران استقبال متفاوتی نسبت به گذشته دارند و با نگاهی مسئولانه نسبت به این استقبال می توان شاهد فراگیر تر شدن رقابت های داخلی، بیش از گذشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2llqqk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام اسامی محرومان هفته هجدهم