تاریخ انتشار: 1397/11/25 23:44
کد خبر: 110013

در هفته ناکامی مدعیان؛ گل گهر لبخند زنان در راه لیگ برتر

صدرنشین لیگ یک در تهران اردو زد، بازی دوستانه انجام داد و در پایان از مخابره شدن نتایج تعقیب کننده‌هایش احساس رضایت داشت.
در هفته ناکامی مدعیان؛ گل گهر لبخند زنان در راه لیگ برتر

 هفته بیست و سوم لیگ یک با استراحت گل گهر سیرجان همراه بود اما وینکو و تیمش در سیرجان نماندند و از این فرصت برای ریکاوری و همچنین حفظ آمادگی در شرایط مسابقه استفاده کردند و به تهران رفتند؛ انگار که تعطیلات بین فصل رسیده باشد اما گل گهر نمی‌خواست هیچ فرصتی را از دست بدهد.

سیرجانی‌ها در حین برگزاری اردو و استراحت، پیگیر نتایج هفته و تیم‌هایی بودند که در شش ضلعی صعود قرار گرفته‌اند که اهمیت نتیجه بازی ملوان و سرخپوشان بالاتر بود. سرخپوشان پاکدشت که در فاصله 5 امتیازی گل گهر قرار دارد، می‌توانست از استراحت گل گهر استفاده کند و با توجه به اینکه در هفته بیست و یکم استراحت کرده بود، تعداد بازی‌هایش با گل گهر برابر می‌شد و در شرایط یکسانی به فاصله نزدیک با تیم وینکو می‌رسید اما شکست در انزلی بهترین خبر ارسالی به اردوی گل گهر در تهران بود که رقیب جدی گاف داده است.

اما روز دوم هفته بیست و سوم هم کاملا مطابق میل گل گهر جریان پیدا کرد؛ آلومینیوم اراک و گل ریحان امتیازات را تقسیم کردند، شاهین در خانه موفق به پیروزی مقابل شهرداری ماهشهر قعرنشین نشد و مس هم نود دقیقه دیگر به طلسم خود اضافه کرد تا هیچ یک از مدعیان در کسب سه امتیاز موفق عمل نکنند و آب از آب در هفته بیست و سوم تکان نخورد.

هفته بیست و سوم به کام گل گهر و وینکو بود که آن‌ها باید در هفته آینده از ملوان میزبانی کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mprkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغازشمارش معکوس رو به عقب برای گل گهر/ سه بازی سه امتیاز