تاریخ انتشار: 1397/11/23 21:41
کد خبر: 110288

دایی: این برد کمک می کند به لیگ برگردیم

علی دایی می گوید تیم سایپا خیلی وقت بود بردی نداشت و این پیروزی کمک می کند که آن ها به لیگ بازگردند.
 دایی: این برد کمک می کند به لیگ برگردیم

علی دایی سرمربی نارنجی پوشان پایتخت در نشست خبری پس از بازی با با پنجاب هند گفت: فکر کنم باران دیروز یک خرده در کیفیت زمین تاثیرگذار بود. فوتبال ما می توانست از این زیباتر شود اگر زمین مساعد بود، با این حال ما نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم، خیلی خوب بودیم و توانستیم به 2 گل برسیم و می شد گل های بیشتری هم بزنیم اما در نیمه دوم تیم هندی 15-20 دقیقه به ما فشار آورد، از ما بهتر بازی کرد، بعد از آن ما بازهم بازی را در دست گرفتیم و توانستیم بازی را تمام کنیم.

او راجع به تقابل با الریان گفت: الریان با این تیم قابل مقایسه نیست، فیلم 50 روز قبل این تیم را داریم و سعی می کنیم فیلم هایی که قبل از 50 روز داشتیم و بازی که دو روز بعد انجام می دهند را ببینیم.

آرش رضاوند که در کنار علی دایی بود هم درخصوص بازی گفت: تمام زحمت بچه ها، خداراشکر توانستیم ببریم، فکر می کنم مهم ترین بازی ما دیدار با الریان است که انشالله با تدابیری که کادرفنی می اندیشند بتوانیم بازی را ببریم.

دایی در پایان نظرخود درباره سرمربی تیم حریف را هم گفت: نمی دانم کدام صحنه را گفتند، اگر می دانستم راجع به آن نظرم را اعلام می کردم، به نظرم اتفاقی نیفتاد. به نظر من فوتبال ما و تیممان خیلی بهتر از تیم هندی بود و گفتم ما برای تمام تیم ها احترام قائل هستیم، ما خیلی وقت بود برد نداشتیم، یا مساوی می کردیم یا می باختیم و این برد کمک می کند که با برد در بازی بعد دوباره به لیگ برگردیم و لیگ را با قدرت ادامه دهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pwqed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سایپا 4 - مینروا پنجاب 0؛ جشنواره گل در شهر قدس؛ الریان حریف بعدی نارنجی پوشان در پلی آف