تاریخ انتشار: 1397/11/23 10:29
کد خبر: 110371

مهره کلیدی دورتموند بازی با تاتنهام را از دست داد

باشگاه بوروسیا دورتموند رسماً اعلام کرد مارکو رویس، کاپیتان این تیم، به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا، بازی مقابل تاتنهام در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.
مهره کلیدی دورتموند بازی با تاتنهام را از دست داد

درحالیکه بوروسیا دورتموند روز چهارشنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف تاتنهام می‌رود، بعد از نگرانی‌ها درباره نرسیدن مارکو رویس، کاپیتان دورتموند به این بازی، به دلیل مصدومیتی که از چند روز پیش گریبانگیرش شده بود، حالا باشگاه دورتموند رسما اعلام کرد که کاپیتان رویس در بازی فردای زردپوشان مقابل تاتنهام به میدان نخواهد رفت.

سباستین کهل یکی از مدیران دورتموند در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما مسلماً دوست داشتیم رویس را در لندن داشته باشیم چون حتی صرف حضور او می‌تواند برای حریف ترسناک باشد. ولی حالا که او در میدان حضور ندارد برای جبران غیبتش اقدامات لازم را انجام خواهیم داد".

مارکو رویس در فصل جاری بهترین بازیکن دورتموند بوده و در 19 بازی خود در بوندس‌لیگا 13 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. رویس هفته گذشته در جریان شکست دورتموند مقابل وردربرمن در جام حذفی آلمان، از ناحیه ران پا آسیب دید.

رویس روز شنبه در جریان تساوی 3-3 دورتموند مقابل هوفنهایم هم در میدان حضور نداشت و حالا که غیبت او در مقابل تاتنهام اعلام شده معلوم نیست آیا کاپیتان زردپوشان به بازی هفته آینده تیمش در بوندس‌لیگا که مقابل نورمبرگ برگزار می‌شود هم خواهد رسید یا نه.

با توجه به عدم حضور کاپیتان گلزن تاتنهام، هری کین، در بازی مقابل دورتموند، به نظر می‌رسد عدم حضور رویس در این بازی، شرایط دو تیم را از این لحاظ برابر کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zjnd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد کاپیتان دورتموند تا 2023