تاریخ انتشار: 1397/11/19 13:44
کد خبر: 110803

ایسما بازیکنی باکیفیتی است، اما بدنش آماده نیست

ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که آبی پوشان نشان دادند می توانند قهرمان لیگ برتر شوند.
ایسما بازیکنی باکیفیتی است، اما بدنش آماده نیست

 ستار همدانی درباره برتری 4 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته شانزهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال نیم فصل دوم را به خوبی شروع کرد و چهار گل به ثمر رساند. مشخص است که وینفرد شفر اکنون آرامش داشته و می داند داخل زمین و روی نیمکت بازیکنان خوبی در اختیار دارد. این مسئله نوید روزهای خوب برای استقلال در آینده می دهد.

وی با اشاره به بازی با پیکان عنوان کرد: زمین کیفیت لازم را نداشت و اجازه بازی به استقلال و پیکان را نمی داد. شاید در تلویزیون زمین زیبا دیده می شد، اما مشخص بود بازیکنان در گردش توپ به مشکل می خورند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به نیمکت خوبی که شفر در اختیار دارد، دستش برای نیم فصل دوم باز شده و می توانیم استقلال را در حد قهرمانی ببینیم. این استقلال باید قهرمان شود، چرا که سرمایه گذاری خوبی کرده و هواداران دوست دارند تیم شان را در حد قهرمانی ببینند.

همدانی در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی استقلال گفت: ایسما را بازیکن باکیفیتی دیدم. استارتی که برای زدن گل برداشت، خیلی خوب بود، اما بدن او هنوز ناآماده است و نیاز به زمان دارد تا شرایط بهتری پیدا کند. منشا نیز در فوتبال ما بوده و گل های زیادی در پیکان به ثمر رساند و در پرسپولیس نیز گل های حساسی زد. باید دید در آینده چقدر می تواند در استقلال جا بیفتد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rerk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


متاسفانه هیچ اخبار خوبی از استقلال به گوش نمی رسد/هواداران نگران هستند!