تاریخ انتشار: 1397/11/18 12:47
کد خبر: 110914

هنوز نمیتوانم کناره گیری منصور را هضم کنم / از کادر مدیریتی به رهبری امیر سالار شهیدی کمال تشکر را دارم

هنوز نمیتوانم کناره گیری منصور را هضم کنم / از کادر مدیریتی به رهبری امیر سالار شهیدی کمال تشکر را دارم

سعید بیگی سرمربی تیم فوتبال منصور ساوه در مصاحبه ای با فرتاک ورزشی در مورد کناره گیری منصور ساوه از رقابت های لیگ دسته سوم کشور افزود:بنده به عنوان سرمربى هنوز نتوانستم که کناره گیری تیم منصور را هضم کنم آن هم در شرایطى که کاملا در جدول جزو مدعیان اصلى صعود بودیم.

اما بنده کاملا به نظره مالک باشگاه احترام میگذارم احساسم میگوید که سوی تفاهم هایی پیش آمد که امیر سالار شهیدى تصمیم به کناره گیرى گرفتند و با توجه به شناختى که از ایشان دارم مطمئن هستم که در لیگ های بالاتر تیم دارى خواهند کرد.

این تیم جزو محدود تیم هایی بود که ۵۰ درصد از پول قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده بود اما متاسفانه نگذاشتند که به سر منزل نهایی برسد.

از همه بازیکنان تیم تشکر میکنم بازیکنانی که با دل و جان برای موفقیت منصور تلاش کردند در چند بازی آخر تنها با ۱۶ الی ۱۷ بازیکن به مسابقات میرفتیم و حتی در آخرین بازی تنها با ۱۳ بازیکن پای به میدان گذاشتیم و همه این ها نشان از صلابت تیم و بازیکنان میداد و تا روزی که در جدول مسابقات بودیم با تنها ۳ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول گروه قرار داشتیم.

در طول این ٣٧ روزى که در خدمت این تیم بودم به شخصه دیدم که چه تلاش هایی از جانب مدیریت و همچنین بازیکنان براى موفقیت صورت گرفت ، امکانات عالى از زمین تمرین تا بحث مسافرت ها و همچنین هتل ها که همه  نشان از این داشت که قرار است این تیم صعود کند  که متاسفانه این امر محقق نشد.

باید در ادامه از کادر فنى استاد اسداله توکلى همچنین صابر محسن دوست و سید عیسى موسوى و آقا فرهاد ( تدارکات) و کادر مدیریتى قوى به رهبرى امیرسالار شهیدى عزیز که همه نوع امکانات در اختیار تیم گذاشتند کمال تشکر را کرده باشم و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3na7nk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به نظرم نام تیم ما را باید تغییر دهند و بگذارند مظلوم ساوه/ کجای دنیا در یک مسابقه فوتبال ۱۰ دقیقه وقت تلف شده اعلام میشود؟!