تاریخ انتشار: 1397/11/16 00:15
کد خبر: 111221

پیش بازی صنعت نفت - سپاهان؛ طلایی ترین جدال هفته؛ حفظ صدر در الویت کار ژنرال

تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان فردا (سه شنبه) در هفته شانزدهم لیگ خلیج فارس به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی صنعت نفت - سپاهان؛ طلایی ترین جدال هفته؛ حفظ صدر در الویت کار ژنرال

تیم های صنعت نفت آبادان و سپاهان در حالی فردا به مصاف یکدیگر می روند که در تعطیلات طولانی مدت لیگ و در فصل نقل و انتقالات دچار تغییراتی شده اند. هر دو تیم تعدادی بازیکن جذب کردند و تعدادی بازیکن نیز از این تیم ها جدا شدند.

صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت، به همین دلیل در رده های انتهای جدول قرار گرفته است. این تیم در نیم فصل اول فقط 2 بار موفق شد حریفان خود را شکست دهد که عملکرد ضعیفی است. آبادانی ها فقط 3 بار بازی های خود را مقابل حریفان واگذار کردند که عملکرد قابل قبولی است، اما تعداد تساوی های بالای این تیم باعث مشکل شده است.

صنعت نفت آبادان در نیم فصل اول 10 تساوی کسب کرد که باعث شد امتیازات زیادی از دست دهند. شاگردان پائولو سرجیو در 15 بازی نیم فصل اول موفق شدند 14 بار دروازه حریفان را باز کنند، همچنین 19 بار دروازه این تیم باز شد. با این آمار تفاضل گل نفت آبادان منفی5 است. شاگردان سرجیو با 16 امتیاز در رده دوازدهم لیگ خلیج فارس در پایان نیم فصل اول قرار گرفتند که تا حدودی خطر سقوط را احساس می کنند.

سپاهان اصفهان در نیم فصل اول برخلاف نفت، عملکرد بسیار خوبی داشت و به عنوان یک مدعی قهرمانی ظاهر شد. شاگردان امیر قلعه نویی در نیم فصل اول موفق شدند در 8 بازی مقابل حریفان خود پیروز شوند. این تیم در 7 بازی دیگر مقابل حریفان به تساوی رسیدند.

اصفهانی ها در نیم فصل اول هیچ شکستی را متحمل نشدند که در کنار پرسپولیس تنها تیم های بی شکست نیم فصل بودند. شاگردان قلعه نویی در نیم فصل اول 28 بار دروازه حریفان خود را باز کردند که عملکرد بسیار خوبی است، سپاهان بهترین خط حمله لیگ را در نیم فصل اول داشتند. همچنین دروازه این تیم 12 بار باز شد که عملکرد نسبتا خوبی است که به این ترتیب سومین خط دفاع لیگ را دارند. اصفهانی ها با تفاضل گل مثبت16 بهترین تفاضل گل لیگ را دارند. سپاهان با 31 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده و پرسپولیس قهرمان نیم فصل اول شد.

کوبل داوری:

کوپال ناظمی - محمدرضا منصوری - جلیل شعرانی - حسین مرادی - ناظر داوری: رسول فروغی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgqol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کمیته انضباطی با تیم سپاهان صددرصد برخورد می‌کند