تاریخ انتشار: 1397/11/15 00:14
کد خبر: 111342

پیش بازی استقلال خوزستان - ماشین سازی؛ جدال شش امتیازی قعرنشینان

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
پیش بازی استقلال خوزستان - ماشین سازی؛ جدال شش امتیازی قعرنشینان

دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز در حالی فردا (دوشنبه 15 بهمن ماه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت که تیم میزبان برای فرار از انتهای جدول به فکر سه امتیاز این دیدار خانگی است. در آن سوی میدان نیز، تیم محمدرضا مهاجری که با 14 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد، سعی دارد با پیروزی در اهواز، خود را از منطقه سقوط رهایی بخشد.

ابتدا از میزبان و تیم آبی پوش دیدار فردا، استقلال خوزستانشروع می کنیم. شاگردانِ کریم بوستانی که با توجه به کسر  6  امتیاز در رده آخر جدول مسابقات لیگ قرار دارند، در نیم فصل اول مسابقات لیگ در 15 بازی خود، آمار ناامید کننده 2 برد، 6 تساوی و 7 شکست را به دست آورده اند و فاصله آن ها با تیم پانزدهم جدول به 4 امتیاز می رسد. استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر محکوم به برد برابر ماشین سازی است تا بتواند رفته رفته از فاصله خود در انتهای جدول بکاهد. این تیم در 5 بازی اخیر خود، سه باخت و دو تساوی به دست آورده است.

در سوی دیگر میدان، تیمِ مهاجری که با 1 برد، 11 تساوی و 3  شکست در رتبه سیزدهم جدول مسابقات لیگ قرار دارد، با خریدهای به نسبت خوبی که در طول تعطیلات نیم فصل دوم انجام داده اند، مهیای آن هستند تا نه تنها از منطقه سقوط فاصله گرفته بلکه نیم نگاهی نیز به میانه های جدول داشته باشند.ماشین سازی که رکوردار کسب تساوی در نیم فصل اول بوده است، آمار 12 گل زده، 14 گل خورده و تفاصل 2- را در کارنامه خود می بیند. این تیم تبریزی در حالی به مصاف استقلال خوزستان می رود که در 5 بازی آخر خود متحمل چهار تساوی و یک شکست شده است.

شاهو اصلانی - آرمان اسعدی - فرزاد بهرامی - قهرمان نجفی - ناظر: خداداد افشاریان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rgaqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پورموسوی: پول هم نگیریم به بردهایمان ادامه خواهیم داد