تاریخ انتشار: 1397/11/14 12:43
کد خبر: 111434

دوئل شاگردان قطبی و تارتار برای نزدیکی به استقلال

تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان در حالی به مصاف هم می روند که پیروزی هر کدام در این بازی، تیم برنده را به استقلال تهران نزدیک خواهد کرد.
دوئل شاگردان قطبی و تارتار برای نزدیکی به استقلال

فردا نیم فصل دوم لیگ هجدهم آغاز می شود و در یکی از نخستین بازی ها تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان مقابل هم صف آرایی می کنند. دوئل شاگردان افشین قطبی و مهدی تارتار در شرایطی رقم می خورد که دو تیم در همسایگی یکدیگر در جدول مسابقات هستند و نماینده اهواز تمام تلاشش را برای پیشی گرفتن از پارس جنوبی خواهد کرد.

همچنین از طرف دیگر هر دو تیم امیدوار به پیروزی در این بازی هستند تا بتوانند به تیم های بالانشین و مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شوند. هم اکنون پارس جنوبی با 19 امتیاز و فولاد با 18 امتیاز پایین تر از استقلال و تراکتور هستند و در نیم فصل دوم هیچ فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند.

برتری در بازی 6 امتیازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در نقل و انتقالات زمستانی تیم فولاد با افشین قطبی تنها یک مهاجم لیگ یکی جذب کرد و پارس جنوبی ابوالفضل علایی، فرزاد حاتمی، فریبرز گرامی و کیوان امرایی را به خدمت گرفت و باید دید مربیان این دو تیم از 5 بازیکن جدید خود در این مسابقه استفاده می کنند یا خیر؟

گفتنی است این بازی از ساعت 16 فردا به میزبانی جمی ها برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j657e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار و شاگردانش هوای انتقام در سر دارند!