تاریخ انتشار: 1397/11/04 13:19
کد خبر: 112684

گلزنی در همه دقایق؛حُسن بزرگ تیم کی روش

تیم ملی فوتبال ایران در 4 بازی انجام داده در جام ملت های آسیا 9 گل به ثمر رسانده است که این موجب شده معدل گل زده تیم ملی در هر بازی 2.25 باشد.
گلزنی در همه دقایق؛حُسن بزرگ تیم کی روش

از 9 گل زده تیم ملی که در بازی با تیم های یمن، ویتنام و عمان به ثمر رسیده 6 گل در نیمه اول و 3 گل در نیمه دوم بوده است و این بدین معنی است که تیم ملی در بازی با حریفان سعی می کند در نیمه اول کار را تمام کند و در نیمه دوم دست به اداره بازی بزند. در بازی مرحله یک هشتم نهایی در برابر عمان این چنین بود. تیم ملی در نیمه اول دو گل زد و در نیمه دوم بازی را اداره کرد و حتی کارلوس کی روش با آوردن روزبه چشمی قدرت تیم ملی در ساختار دفاعی را بالا برد و سیستم بازی را به 1-3-2-4 تغییر داد.  

اما پراکندگی زمان گل های تیم ملی نیز در نوع خود جالب است و این نشان می دهد تیم ملی در همه دقایق بازی می تواند ارایه گر بازی تهاجمی باشد که این یکی از حسن های بزرگ تیم کارلوس کی روش است. معمولا در ارزیابی فاز تهاجمی و دفاعی تیم ها زمان بازی را به 6 زمان 15 دقیقه ای تقسیم می کنند که تیم ملی در همه این زمان ها به گل رسیده است که در نوع خود جالب است.

تیم ملی اما در فاز دفاعی تا به این جای کار گلی دریافت نکرده است. بازی تهاجمی تیم ملی در بازی های مورد اشاره سبب شده که موقعیت های خطرناکی روی دروازه ما خلق شود که با این وجود تاکنون گلی دریافت نکرده ایم که حفظ این آمار به درخشش علیرضا بیرانوند هم برمی گردد. او در بازی با عمان با مهار ضربه پنالتی در ثانیه های ابتدایی بازی ضمن بسته نگه داشتن دروازه ایران، تیم ملی را به بازی برگرداند.

امشب تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی بازی ها از ساعت 19:30 در استادیوم آل نهیان ابوظبی به مصاف تیم مارچلو لیپی می رود و با عملکرد خوبی که در فاز تهاجمی داشته به نظر می رسد با قدرت از این بازی عبور خواهد کرد. آخرین مصاف دو تیم در جام ملت ها در سال 2007 بوده که دو تیم به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافتند.

 

زمانبندی گل های تیم ملی تا به این جای کار این چنین بوده است:

 

دقایق 1 تا 15: 1 گل

دقایق 16 تا 30: 2 گل

دقایق 31 تا 45: 3 گل

دقایق 46 تا 60: 1 گل

دقایق 61 تا 75: 1 گل

دقایق 71 تا 90: 1 گل

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8yxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چهل و چهارمین گل ایران به چین به نام کدام بازیکن ثبت می شود؟