تاریخ انتشار: 1397/11/04 01:24
کد خبر: 112725

پیش بازی ایران - چین؛ جنگ ایران و چین بر سر اثبات خود؛ شاگردان کی روش مقابل دیوار چین

در چارچوب رقابت های جام ملت های آسیا 2019 امارات و مرحله یک چهارم نهایی دو تیم ایران و چین به مصاف یکدیگر می روند.
پیش بازی ایران - چین؛ جنگ ایران و چین بر سر اثبات خود؛ شاگردان کی روش مقابل دیوار چین

تیم های ایران و چین در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف هم می روند. ایران به عنوان تیم اول گروه D و چین به عنوان تیم دوم گروه C به این مرحله رسیده اند.

در هفته اول این رقابت ها در گروه 4، ایران موفق شد که یمن را با نتیجه 5 بر 0 شکست دهد. سردار آزمون، سامان قدوس و اشکان دژاگه هر کدام یک گل به ثمر رساندند و مهدی طارمی نیز 2 گل برای ایران به ثمر رساند.

در هفته دوم نیز نتیجه تکرار شد. ایران و ویتنام به مصاف هم رفتند که ایران با دو گل از سردار آزمون ویتنام را شکست داد و 6 امتیازی شد. در دیدار سوم نیز ایران به مصاف عراق رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و ایران صدرنشین گروهش شد.

ملی پوشان ایران در سه بازی گروهی 2 پیروزی و یک تساوی کسب کردند و بالاتر از تمام تیم های گروه که عبارت بودند از یمن، ویتنام و عراق به عنوان صدرنشین با 7 امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. در مرحله یک هشتم نهایی دو تیم ایران و عمان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر 0 ایران به پایان رسید. گل های ایران را در این بازی علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه به ثمر رساندند.

در آن سوی میدان چین در گروه C با تیم های کره جنوبی، قرقیزستان و فیلیپین هم گروه بود. چینی ها در اولین بازی 2 بر 1 قرقیزستان را شکست دادند و 3 امتیازی شدند. آن ها در بازی دوم برابر فیلیپین قرار گرفتند و آن ها را 3 بر 0 شکست دادند. چینی ها در آخرین بازی گروهی خود با کره جنوبی روبرو شدند که این بازی با برتری 2 بر 1 کره جنوبی به پایان رسید.

چین به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و در آن مرحله به تایلند برخورد کردند که این بازی را 2 بر 1 پیروز شدند و راهی یک چهارم نهایی شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36k6ay

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیم ملی بسکتبال نتیجه را به چین واگذار کرد